Jump to content

Denk erover om overnieuw te beginnen.


Farynthane

Recommended Posts

Het geen waarom ik dat wil, ik heb storymode uitgespeeld, maar kan steeds niet in contact komen met Dwayne[/font]. Hij is 24% in like en 45% in respect. Ook heb ik een mailtje van hem gehad (ook terug gemailed), maar ben nooit met hem uit geweest in storymode.

Als ik hem vraag om ergens heen te gaan dan krijg ik of zijn antwoord apperaat of ik krijg hem aan de telefoon en dan zegt die iets van dat die erg ontevreden is over dat ik hem zonder respect behandeld heb etc. en of ik later kan terug bellen of iets dergelijks.

Is er nog steeds een kans of?

Link to comment
Delen op andere websites

Er is een kans! Check je ingame E-Mail even. Het kan zijn dat je eerst een E-Mail van hem moet beantwoorden.

Sorry, ik ben een beetje scheel soms op dit tijdstip! ;) Ik had niet gelezen dat je dat al gedaan had. Maar probeer het af en toe gewoon. Al zegt ie nee, begint hij je misschien toch wat meer te waarderen omdat je hem aandacht6 schenkt.

Bewerkt: door Iscariah
Link to comment
Delen op andere websites

Het geen waarom ik dat wil, ik heb storymode uitgespeeld, maar kan steeds niet in contact komen met Dwayne[/font]. Hij is 24% in like en 45% in respect. Ook heb ik een mailtje van hem gehad (ook terug gemailed), maar ben nooit met hem uit geweest in storymode.

Als ik hem vraag om ergens heen te gaan dan krijg ik of zijn antwoord apperaat of ik krijg hem aan de telefoon en dan zegt die iets van dat die erg ontevreden is over dat ik hem zonder respect behandeld heb etc. en of ik later kan terug bellen of iets dergelijks.

Is er nog steeds een kans of?

Dat onrespectloos dingheid zegt hij normaal gezien 1 keer en de volgende keer gaat ie met je weg. Let er wel op dat je belt wanneer hij wakker is

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een probleem met Dwayne[/font].. Ik heb het verhaal uitgespeeld, maar ik kan zijn special ability niet meer..

Kan dit komen door het gebruik van cheats ofwat? Ik heb al 66% met hem en ik kon het ook eerst gebruiken maar nu dus niet meer?

BTW Het is opnieuw, geen overnieuw.. :puh:

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dat met Roman:

Ik had de optie dat hij me ophaald met de taxi, nou is het bedrijf afgebrand,[/font] is dit nog mogelijk?

Want het staat niet meer beschikbaar in mijn mobiel.

Ook kan ik geenwapens krijgen bij LJ, al is mijn percentage er wel naar.[/font]

Iemand tips?

Groet, Chasmen :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dat met Roman:

Ik had de optie dat hij me ophaald met de taxi, nou is het bedrijf afgebrand,[/font] is dit nog mogelijk?

Want het staat niet meer beschikbaar in mijn mobiel.

Ook kan ik geenwapens krijgen bij LJ, al is mijn percentage er wel naar.[/font]

Iemand tips?

Groet, Chasmen :N

Little Jacob gaat je nog bellen hierover, wacht rustig af.

Roman is bezig een nieuw bedrijf op te zetten, hij belt je als hij klaar is en je weer van de ability gebruik kan maken.

TIP: Zet je GSM niet te vaak op sleep mode, want dan kunnen ze je niet bellen en schiet je dus niet op met de storyline!

Link to comment
Delen op andere websites

in ieder geval wou ik even zeggen dankjewel voor alle reacties, maar ben maar "opnieuw" begonnen.

Op dit moment heb ik 20,93% in 4 uur, 27 min and 1 sec playing time.

Heb voor de zekerheid wel mijn oude save gehouden. Maar die gaat weg wanneer ik deze save uitgespeeld heb.

Dit weekend proberen rond de 40% te komen...:)

Bewerkt: door Farynthane
Link to comment
Delen op andere websites

Dank voor antwoord,

Verhaallijn heb ik af, maar Roman doet niet veel.

Ook LJ belt me niet :-(

Ik zal nog eens kijken.

@Farynthane, je racet door de game :tu:

Groet, Chasmen

Bewerkt: door chasmen
Link to comment
Delen op andere websites

Dank voor antwoord,

Verhaallijn heb ik af, maar Roman doet niet veel.

Ook LJ belt me niet :-(

Ik zal nog eens kijken.

@Farynthane, je racet door de game :tu:

Groet, Chasmen

in ieder geval ik doe m'n best. :)

Deze save is trouwens wel beter als ik het vergelijk met die andere (mijn eerste)

Heb nu Dwayne[/font], Little Jacob best wel goed bevriend. Alleen moet ik Brucie en Packie nog beejte hoger krijgen.

Ga vanavond de Three Leaf Clover[/font] doen en even daten met Kate[/font]. Althans als ik mijn PS3 weer aanzet...vanavond. :)

Roman heeft bij nu in respect en like 100%. :)

Hopelijk haal ik de 40% vanavond.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...