Arclite Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 beste gta'ers, Weet iemand of je een agent kunt zijn in GTA IV, want dat lijkt me supprrr bruut! Of dat je via het Recruitment LCPD moet insgrijven ofzow.. MvG Arclite, toevoegen mag: Arclite08, zet er wel ff neer dat je van gtaforum komt ofzo.. dan week wiek in mun lijst heb. Reageren
Carl-J Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 volgens mij kun je alleen in de multi-player van GTA IV de politie zijn.. Reageren
Destilios Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 volgens mij kun je alleen in de multi-player van GTA IV de politie zijn.. ja en je kan natuurlijk ook nog in een politie auto stappen en dan op die computer gaan met openstaande crimes etc. Reageren
gta-mike Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Je kunt agentje spelen op twee verschillende manieren. - Current Crimes - Most Wanted Maar dan wel zonder politie-uniform. Reageren
Arclite Geplaatst: 22 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 nah lekker dan naja.. thx voor reageren zo snel (A) Reageren
denven Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 nah lekker dan naja.. thx voor reageren zo snel (A) ik vind het wel jammer dat als je met een most wanted bezig bent, dat als het even verkeerd gaat tijdens het schieten, gaat de politie ook op jou schieten, dus word je van voor en achter beschoten.. das k*t Reageren
Iscariah Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 nah lekker dan naja.. thx voor reageren zo snel (A) ik vind het wel jammer dat als je met een most wanted bezig bent, dat als het even verkeerd gaat tijdens het schieten, gaat de politie ook op jou schieten, dus word je van voor en achter beschoten.. das k*t Bij mij helpen ze me juist de most wanted gasten om te leggen. Alleen moet je jezelf wel verbergen. Is de schietpartij over, dan zijn ook je sterren meteen weg ongeacht hoeveel het er zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.