Jump to content

Be-a-Cop


Arclite

Recommended Posts

beste gta'ers,

Weet iemand of je een agent kunt zijn in GTA IV, want dat lijkt me supprrr bruut! Of dat je via het Recruitment LCPD moet insgrijven ofzow..

MvG Arclite, :dans:

toevoegen mag: Arclite08, zet er wel ff neer dat je van gtaforum komt ofzo.. dan week wiek in mun lijst heb.

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij kun je alleen in de multi-player van GTA IV de politie zijn..

ja en je kan natuurlijk ook nog in een politie auto stappen en dan op die computer gaan met openstaande crimes etc.

Link to comment
Delen op andere websites

nah lekker dan :N naja.. thx voor reageren zo snel (A)

ik vind het wel jammer dat als je met een most wanted bezig bent, dat als het even verkeerd gaat tijdens het schieten, gaat de politie ook op jou schieten, dus word je van voor en achter beschoten.. das k*t

Link to comment
Delen op andere websites

nah lekker dan :N naja.. thx voor reageren zo snel (A)

ik vind het wel jammer dat als je met een most wanted bezig bent, dat als het even verkeerd gaat tijdens het schieten, gaat de politie ook op jou schieten, dus word je van voor en achter beschoten.. das k*t

Bij mij helpen ze me juist de most wanted gasten om te leggen. Alleen moet je jezelf wel verbergen. Is de schietpartij over, dan zijn ook je sterren meteen weg ongeacht hoeveel het er zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...