Jump to content

In de gevangenis mag?


Kloep

Recommended Posts

Hey,

Ik heb net wel iets leuks meegemaakt. De politie vind het prima als je tussen alle misdadigers rondloopt en zelfs rondrijd. Je moet eerst even sluipen om er in te komen, maar daarna komt de politie niet achter je aan. Ik heb het net uitgeprobeerd, en je kunt gewoon alles doen. Kan dit ook bij jullie of is dit een bug bij mij?

Link to comment
Delen op andere websites

is al bekend dat je zonder wanted level in de gevangenis kan rondlopen alleen als je met gevangenen vecht komen de flikke in actie.
Ja, maar als je zelf in elkaar wordt geslagen door zo'n gevangene, doen ze niks. Bovendien kunnen die gasten makkelijk ontsnappen. :N Trapje op, en naar beneden springen.
Link to comment
Delen op andere websites

is al bekend dat je zonder wanted level in de gevangenis kan rondlopen alleen als je met gevangenen vecht komen de flikke in actie.
Ja, maar als je zelf in elkaar wordt geslagen door zo'n gevangene, doen ze niks. Bovendien kunnen die gasten makkelijk ontsnappen. :N Trapje op, en naar beneden springen.

Er staan daar wel overal agenten hoor ;)

Link to comment
Delen op andere websites

is al bekend dat je zonder wanted level in de gevangenis kan rondlopen alleen als je met gevangenen vecht komen de flikke in actie.
Ja, maar als je zelf in elkaar wordt geslagen door zo'n gevangene, doen ze niks. Bovendien kunnen die gasten makkelijk ontsnappen. :N Trapje op, en naar beneden springen.

ik heb al eens een gevangene geduwd door er tegen te lopen en toen hij sloeg kwam er een agent die hem onderschot hield en wegvoerde net hetzelfde dus als op straat wie het eerst slaagt nemen ze mee

Bewerkt: door freestyla
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan een helicopter stelen en er zo landen, maar ook kan je een grote vrachtwagen pakken waar je op kan springen en zo op de muren springen. Het is wel handig want daar is ook industriegebied, dus er rijden zat vrachtwagens!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...