Issie3222 Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Dag iedereen, Ik heb een probleem met SA, Ik ben nu SA voor de 2e keer 100% aan het uitspelen, en ben nu bezig met de missie ''End of the Line''. nou als ik door het gebouw ben geweest moet ik rijden met een witte Feltzer als ik die brandweerwagen volg zijn er ook een paar Vagos die met Molotov Cocktails gooien, nou als ze die eenmaal hebben gegooit barst het uit als een vlammenzee, daarna stopt het en loopt het spel hééél erg langzaam waardoor de brandweerauto ontsnapt. Toen ik het voor de eerste keer deed, deed hij heel erg normaal! Hopelijk zien jullie wat er fout is! mvg, Issie Reageren
SWYV Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 het heeft te maken met of je PC of videokaart moeite nodig heeft om de psychis ofzo af te kunnen te spelen, psychics zijn vb onder ander rook uit rookgranaat dus hoe meer rook, vuur, ... op een scherm samen te zien leidt meestal tot lag dus even wegkijken tot het vermindert is wat ik altijd doe om lags te vermijden Reageren
Issie3222 Geplaatst: 22 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Is er dan niet iets anders om er wat aan te doen? want als ik wegkijk zie ik namelijk niet meer waar ik naartoe ga. Op het begin deed hij echt niet zo dus ik denk dat er wat mis is gegaan alleen weet ik niet wat!! Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Hallo, Probeer eens je instellingen zo laag mogelijk te zetten. Mocht je het nog niet weten, dan staat het bij Menu>Options>DisplaySetup>Advanced. Je zult zo'n 7 dingen zien staan. Ik zal hier even zeggen wat het beste werkt: -Draw Distance: Dit bepaalt van hoever je objecten ziet. Hoe hoger hoe eerder, dus des te zwaarder. Zet hem dus laag. -Frame Limiter: Dit zorgt ervoor dat de framesnelheid (eigenlijk gewoon hoe snel je het spel ziet) beperkt blijft. Zet hem op on, zodat je zo snelheid bespaart. -Widescreen: Dit zorgt voor een rare vervorming van je scherm. Je ziet meer maar alles lijkt veel smaller. Het ziet er niet echt uit en waarschijnlijk gaat je spel er ook langzamer van, zet hem dus op off. -Visual FX Quality: Dit is hoe het spel er over het algemeen uitziet. Zet dit op low. -Mip Mapping: Eerlijk gezegd heb ik geen flauw idee wat dit nou precies doet. Je kunt het ook enkel in het hoofdmenu veranderen, dus laat het maar zoals het nu is. -Anti Aliasing: Dit moet absoluut op off staan. Deze functie zorgt ervoor dat het spel er niet zo hoekig eruit ziet, mar vergt wel erg veel van je spel. -Resolution: Simpelweg de resolutie die voor het spel wordt gebruikt, oftewel het aantal pixels, en het kleurgebruik. Zet hem op het laagste, 640x480x16. Nu zou het spel een stuk sneller moeten gaan. Zodra je de missie hebt voltooid kun je natuurlijk alles weer gewoon zoals het was zetten. Mocht alles het ondanks dit toch nog niet goed doen, dan zou ik toch even goed naar videokaart kijken. Met vriendelijke groeten, NeoSyp Reageren
Issie3222 Geplaatst: 22 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Nou me instellingen stonden altijd al zo! Ik heb wel in eerdere topics gelezen dat je de ''gtasa.set'' moest verwijderen, Dat heb ik gedaan, me instelling ff opnieuw ingesteld. Het gaat nu teminste wat soepeler... Toch wil ik wel wat info over mijn videokaart: Apparaat Fabrikant: Intel Corporation Chiptype: Intel® 82945G Express Chipset Family DAC-type: Internal Totaal geheugen: 128.0 MB Huidige 1280 x 960 (32 bit) (60Hz) Bleedscherm: Plug en Play-monitor Stuurprogramma's Stuurprogramma: ialmrnt5.dll Versie: 6.14.0010.4332 Datum: 9-6-2005 05:19:08 Ondertekend: Nee Mini-VDD: ialmnt5.sys VDD: n.v.t. DDI-versie: 9 (of hoger) Kan iemand mij even informeren of ik een goede of juist een slecht vid. kaart heb? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Kan iemand mij even informeren of ik een goede of juist een slecht vid. kaart heb? Het is geen denderende videokaart, laat ik het zo zeggen. Je hebt namelijk een on-board kaart, dat wil zeggen dat je videokaart eigenlijk een chipset is op je moederbord. Deze functioneert een stuk minder in vergelijking met een insteekkaart (die je in een eigen slot zet), en dat merk je ook flink tijdens het spelen. Zorg er in ieder geval voor dat je over de laatste drivers beschikt, dat is eigenlijk de enige manier om het geheel ietwat soepeler te laten lopen. Wil je zichtbare verbetering, dan zul je toch echt naar een andere videokaart moet kijken… Reageren
Issie3222 Geplaatst: 22 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 (bewerkt) In iedergeval bedankt, ik ga ff de nieuwe drivers downloaden... als het toch nog steeds slecht gaat zal ik wel een nieuwe halen. Bewerkt: 22 mei 2008 door Issie3222 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.