Jump to content

Winkels Overvallen


denven

Recommended Posts

He , ik heb al wat gezocht op het forum, maar niet echt wat gevonden voor mijn vraag.

Ik heb de storyline compleet, en ik zit nu op 72%.

Maar nu heb ik maar 1000 $ .Ik heb de achievement niet gehaald voor 500.000$ , want ik ben steeds doodgeschoten door agenten en elk bezoekje aan het ziekenhuis kostte me 10.000 .. nou ongeveer 10 a 20 dood zijn geweest, al gauw 100.000 / 200.000 kwijt.

Dus ik vroeg me af, welke winkels je allemaal kan overvallen.

Modo is mijn enige optie tot nu toe. Die winkelzaak.

Iemand een snapmap voor winkels die je kunt overvallen?

Link to comment
Delen op andere websites

Snapmap is niet echt nodig, want je kan elke winkel en elk restaurant overvallen. Het enige wat je hoeft te doen is de winkelier onder schot te houden. Die loopt volgens mij altijd meteen weg, en dan kan je de kassa openen.

Dus als je op je kaart kijkt voor kledingwinkels (Perseus zijn er twee van, en een russische winkel in de straat van je eerste savehouse, en inderdaad Modo), Restaurants (Clucking Bell, Burger Shot, enz.). Die staan allemaal op je map.

Ik weet niet of je ook stripclubs of een bar kan overvallen. Maar veel geld levert het niet op... :(

Bewerkt: door TomHagen
Link to comment
Delen op andere websites

Snapmap is niet echt nodig, want je kan elke winkel en elk restaurant overvallen. Het enige wat je hoeft te doen is de winkelier onder schot te houden. Die loopt volgens mij altijd meteen weg, en dan kan je de kassa openen.

Dus als je op je kaart kijkt voor kledingwinkels (Perseus zijn er twee van, en een russische winkel in de straat van je eerste savehouse, en inderdaad Modo), Restaurants (Clucking Bell, Burger Shot, enz.). Die staan allemaal op je map.

Ik weet niet of je ook stripclubs of een bar kan overvallen. Maar veel geld levert het niet op... :(

De tw@tcafé's kan je ook overvallen!

Link to comment
Delen op andere websites

Snapmap is niet echt nodig, want je kan elke winkel en elk restaurant overvallen. Het enige wat je hoeft te doen is de winkelier onder schot te houden. Die loopt volgens mij altijd meteen weg, en dan kan je de kassa openen.

Dus als je op je kaart kijkt voor kledingwinkels (Perseus zijn er twee van, en een russische winkel in de straat van je eerste savehouse, en inderdaad Modo), Restaurants (Clucking Bell, Burger Shot, enz.). Die staan allemaal op je map.

Ik weet niet of je ook stripclubs of een bar kan overvallen. Maar veel geld levert het niet op... :(

De tw@tcafé's kan je ook overvallen!

ik ga gelijk kijken , bedankt voor de 2 reacties.. meer zijn altijd welkom!

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn ook een aantal wasserettes die je kan overvallen.. Gewoon meteen naar de kassa lopen en het geld eruit halen.. Je krijgt wel meteen 1 of 2 sterren. :D:tu:

ok! het is alleen moeilijk om winkels te vinden die niet op de kaart staan.

en bij perseus staan geen kassa's. en het restaurant bij het middelste eiland, en dan het dat tekentje met vork en mes, daar staat een oudewetse kassa, die kan niet open ofzo. Dus perseus en restaurant kan niet :s

en cluckin' bell kan ik ook niet overvallen

en burger shot kan ik ook niet overvallen

Bewerkt: door denven
Link to comment
Delen op andere websites

Een van die wasseretes is:

Als je vanaf het 2de eiland terug gaat naar het eerste en dan via de onderste brug. Als je dan op het eerste eiland komt meteen links in die rij huizen..

Ik weet dat er mee zijn maar niet zo uit mijn hoofd waar..

Link to comment
Delen op andere websites

hoe kan je overvallen dan?
Als je bij de kassa staat, komt er bovenin te staan dat je de kassa kan openen (op de PS3 met L1). Ik weet niet of je eerst de kassameneer/mevrouw moet wegjagen/overhoop knallen.
Link to comment
Delen op andere websites

hoe kan je overvallen dan?
Als je bij de kassa staat, komt er bovenin te staan dat je de kassa kan openen (op de PS3 met L1). Ik weet niet of je eerst de kassameneer/mevrouw moet wegjagen/overhoop knallen.

op de xbox is het in ieder geval LB

Link to comment
Delen op andere websites

Je hoeft de kassiere niet onder schot te houden/ killen ofzo.. Gewoon meteen naar de kassa lopen en openmaken.. :tu:

yup, clucking bell, burgershot , restaurant kan je niet overvallen!

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft iemand een Snapmap voor mij met alle plaatsen waar je wél kunt overvallen? Ik wou namelijk altijd al een winkel overvallen :tu:

Greetzz

Bewerkt: door hackman
Link to comment
Delen op andere websites

haha, slechts $10.000,- :puh:

ik heb; $1.054.645,- haha, wil je wat lenen? :schater:

ga naar auto-erotic-car.. daar ligt geld.. ongeveer 5 stapeltjes.. per stapeltje ongeveer 2000 ofzo..

ga auto's inleveren bij stevie.. je krijg bijna voor elke auto, mits je ze goed aflevert 30.000..

suc6

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...