Jump to content

Wie kan mij helpen


Woutje2

Recommended Posts

zit ergens bij de 17%

weet niet meer hoe ik verder moet

krijg geen opdrachten meer

Krijg geen mails meer omdat ik alle auto's al heb gejat

voor LJ heb ik al zijn pakketjes al afgeleverd

maar ik word niet meer gebeld door iemand

als ik iemand bel krijg ik altijd voicemail!

wie weet wat ik moe doen

en wat betekent: addiction level : Getting sketchy

Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is wordt je nog wel een keer gebeld ofzo. Tenzij je het spel op sleep mode hebt. Dan stopt de storyline. Dus kijk daar even naar, en anders wachten :7 Kijk anders ook even of er niet ergens anders in een topic als deze een antwoord wordt gegeven.

Link to comment
Delen op andere websites

en wat betekent: addiction level : Getting sketchy

Dat heeft ermee te maken hoeveel/hoelang je Gta speelt ;)

Volgens mij gewoon: Hoe meer je speelt hoe hoger het word..

Oftewel je bent verslaafd aan het raken :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is wordt je nog wel een keer gebeld ofzo. Tenzij je het spel op sleep mode hebt. Dan stopt de storyline. Dus kijk daar even naar, en anders wachten :7 Kijk anders ook even of er niet ergens anders in een topic als deze een antwoord wordt gegeven.

ik heb al lopen kijken bij de topics niet egt wat gevonden

maar hoe kan je zien of tie op sleep mode staat

Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is wordt je nog wel een keer gebeld ofzo. Tenzij je het spel op sleep mode hebt. Dan stopt de storyline. Dus kijk daar even naar, en anders wachten :7 Kijk anders ook even of er niet ergens anders in een topic als deze een antwoord wordt gegeven.

ik heb al lopen kijken bij de topics niet egt wat gevonden

maar hoe kan je zien of tie op sleep mode staat

Staat in je gsm, Options>Sleep mode.

Maar ik ga er eerder vanuit dat je vastzit op de missie die ASPHALT noemde, want als je sleepmode aan hebt staan zie je dat gelijk zodra je "je gsm pakt"

Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is wordt je nog wel een keer gebeld ofzo. Tenzij je het spel op sleep mode hebt. Dan stopt de storyline. Dus kijk daar even naar, en anders wachten :7 Kijk anders ook even of er niet ergens anders in een topic als deze een antwoord wordt gegeven.

ik heb al lopen kijken bij de topics niet egt wat gevonden

maar hoe kan je zien of tie op sleep mode staat

Staat in je gsm, Options>Sleep mode.

Maar ik ga er eerder vanuit dat je vastzit op de missie die ASPHALT noemde, want als je sleepmode aan hebt staan zie je dat gelijk zodra je "je gsm pakt"

Jah die sleepmote had ik al gevonden maar nog bedankt

dat van Asphalt ga ik even controleren

alvast bedankt voor jullie hulp

grtz woutje

Link to comment
Delen op andere websites

Zit je misschien bij de missie Out of the Closet? Je moet voor deze missie naar een internet café en een man daten. Wanneer je bij deze missie zit moet je even je mail checken, want je date en tegelijkertijd doelwit mailt je dat hij wel op een date met je wilt. De missie word gegeven door Brucie Kibbutz.

ik heb geprobeerd om die date te regelen

maar lukt niet egt

ben gwn bij dat internetcafe geweest

op de comp vind je dan z'n datingsite

moet je zeggen of je man of vrouw bent dus zeg ik dat ik een vrouw ben anders kan je niet met een man daten

dan zoek je iemand uit en druk ik op date

maar dan gebeurd er niets:S

krijg ook geen mail ofzo

of moet ik een andere datingsite hebben ofzo

Link to comment
Delen op andere websites

Ga naar 'www.love-meet.nl'. Klik dan op de "Male"-button. De man heeft als nickname "French Tom", zoek deze op en klik op de "more"-button. Je krijgt nu wat informatie over French Tom. Scroll naar beneden en klik op de "date"-button. Nu is het wachten geblazen totdat French Tom reageert over de mail. Je bent nu vrij om te doen wat je wilt, ga bijvoorbeeld aan je contacten werken. Je zult van Roman een SMS-je krijgen met een herinnering aan je date, hij zegt er ook bij dat je je mail moet checken. Ga dit dan ook doen en je zult zien dat French Tom gereageerd heeft. Open de mail en antwoord positief. Je zult nu om 12:00 bij de 69th Diner moeten zijn. Je kunt nu weer wat voor jezelf gaan doen, mits je genoeg tijd hebt. Om 10:00 zul je herinnerd worden aan de afspraak en anders nog om 11:30.

Dit allemaal staat: Hier

Veel succes.

Link to comment
Delen op andere websites

Ga naar 'www.love-meet.nl'. Klik dan op de "Male"-button. De man heeft als nickname "French Tom", zoek deze op en klik op de "more"-button. Je krijgt nu wat informatie over French Tom. Scroll naar beneden en klik op de "date"-button. Nu is het wachten geblazen totdat French Tom reageert over de mail. Je bent nu vrij om te doen wat je wilt, ga bijvoorbeeld aan je contacten werken. Je zult van Roman een SMS-je krijgen met een herinnering aan je date, hij zegt er ook bij dat je je mail moet checken. Ga dit dan ook doen en je zult zien dat French Tom gereageerd heeft. Open de mail en antwoord positief. Je zult nu om 12:00 bij de 69th Diner moeten zijn. Je kunt nu weer wat voor jezelf gaan doen, mits je genoeg tijd hebt. Om 10:00 zul je herinnerd worden aan de afspraak en anders nog om 11:30.

Dit allemaal staat: Hier

Veel succes.

ok tthanks man

Link to comment
Delen op andere websites

Ga naar 'www.love-meet.nl'. Klik dan op de "Male"-button. De man heeft als nickname "French Tom", zoek deze op en klik op de "more"-button. Je krijgt nu wat informatie over French Tom. Scroll naar beneden en klik op de "date"-button. Nu is het wachten geblazen totdat French Tom reageert over de mail. Je bent nu vrij om te doen wat je wilt, ga bijvoorbeeld aan je contacten werken. Je zult van Roman een SMS-je krijgen met een herinnering aan je date, hij zegt er ook bij dat je je mail moet checken. Ga dit dan ook doen en je zult zien dat French Tom gereageerd heeft. Open de mail en antwoord positief. Je zult nu om 12:00 bij de 69th Diner moeten zijn. Je kunt nu weer wat voor jezelf gaan doen, mits je genoeg tijd hebt. Om 10:00 zul je herinnerd worden aan de afspraak en anders nog om 11:30.

Dit allemaal staat: Hier

Veel succes.

ok tthanks man

hmm ik denk niet dat deze opdracht et is want die vent staat er niet bij

heb net ff zitten lezen en ik moet denk dimitri bellen

maar ik krijg elke keer voicemail

weet iemand miss hoelaat je hem kan bellen dat tie wel opneemt

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...