Jozz Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Als ik een .3ds bestand importeer in 3ds max, dan zitten er geen textures op, en ik heb helemaal geen zin om alles wéér te texturen, ik had hier ergens een tut gezien maar kon hem niet meer vinden plz help Reageren
K.O. Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Deze? Zoek anders gewoon even tussen de andere tutorials in de MTL, daar kun je 'm vast vinden. Reageren
Nickonly Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Deze? Zoek anders gewoon even tussen de andere tutorials in de MTL, daar kun je 'm vast vinden. Nou, niet dus. Normaal gesproken zitten er op .3ds bestanden als je ze importeert geen textures. Ik weet alleen hoe je ze erop krijgt als je vanuit 3dsmax naar .3ds exporteerd. Dan moet je dan gewoon in dat schermpje aanvinken wat je voorgeschoteld krijgt. Maar als het uit een ander progamma is geëxporteerd, of dat vinkje is niet aangevinkt, dan zitten er dus gewoon geen textures op, en kan je ze dus ook niet terug krijgen. Wat je wel kan proberen, is om de oorspronkelijke textuur gewoon op je model toe te passen, en misschien zit 'ie dan wel in een keer goed omdat de texturing nog wel goed zit. Maar dat weet ik niet zeker... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.