Jump to content

Scarface

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey, scarface doet bij mij meestal sloom en als ik in de babylon club en of op de trappn van m,n mainson gaat het spel gewoon normaal snel verder en als ik dan van de trappen afga bijvoorbeeld gaat het weer langzaam.

Kan ik hiermeer ook het hele spel sneller maken?

Bewerkt: door -GoldWing-
Geplaatst:

Ten eerste: Het zou helpen als je zegt welke platform het is.

Ten tweede: Op de playstation 2 heb ik nooit las van trage gameplay, Maar als je het spel op de pc hebt dan zal er waarschijnlijk gewoon een ''Lag'' in zitten...

P.s: Scarface.... geweldig game... ik kan me nog herinneren toen ik Sosa met een bazooka neerschoot :D

TTB :cya:

Geplaatst:
Hey, scarface doet bij mij meestal sloom en als ik in de babylon club en of op de trappn van m,n mainson gaat het spel gewoon normaal snel verder en als ik dan van de trappen afga bijvoorbeeld gaat het weer langzaam.

Kan ik hiermeer ook het hele spel sneller maken?

Voldoet jouw PC aan de systeemvereisten? Kijk dit even na, de systeemvereisten staan vermeld op het doosje. Verder is het normaal dat als je niet voldoet aan de systeemeisen het spel kan "laggen". In een interieur in het spel heb je hier minder last van. Je kan dit oplossen door de 'display settings' te verlagen en de resolutie te verkleinen, dit maakt dat je videokaart minder belast wordt.

Geplaatst:

MINIMUM SPECIFICATION

Windows® 2000/XP

Pentium® 4, 1.8 GHz or AMD® equivalent

256 MB RAM

DirectX® 9.0c-compatible video card (ATI® Radeon® 9200 or NVIDIA® GeForce® FX 5200 with 128 MB RAM) or higher

DirectX® 9.0c-compatible sound card and speakers or headphones

Microsoft®-compatible mouse and keyboard

16x DVDROM

2.9 GB of uncompressed hard drive space

RECOMMENDED SPECIFICATION

Windows® XP with SP2

Pentium® 4 2.8 GHz or AMD® equivalent

512 MB RAM

DirectX® 9.0c-compatible video card (ATI® Radeon® x800 or NVIDIA® GeForce® FX 6800) or higher

DirectX® 9.0c-compatible sound card and speakers or headphones

Microsoft®-compatible mouse and keyboard

16x DVD-ROM

5 GB of uncompressed hard drive space

Het eerste heb ik allemaal dus het zou goed moeten gaan toch, of niet?

Geplaatst:
Het eerste heb ik allemaal dus het zou goed moeten gaan toch, of niet?

Akkoord, maar dan moet je wel even je instellingen wijzigen zoals ik zeg in mijn vorige post. :)

Geplaatst:

sorry voor de dubbelpost, bewerkn deed het niet.

Als ik nu ga spelen is het soms normaal en soms sloom.

Hoe kan ik dit weer verhelpen?

Geplaatst:
sorry voor de dubbelpost, bewerkn deed het niet.

Als ik nu ga spelen is het soms normaal en soms sloom.

Hoe kan ik dit weer verhelpen?

Je zou eens de drivers van je videokaart moeten updaten. Zeg me even welke videokaart je hebt en ik zal je de link geven. Je kan zien welke videokaart je hebt door naar je bureaublad te gaan, op een willekeurige plek op je rechtermuisknop te drukken en dan op 'eigenschappen' te klikken. Dan kies je voor het tabblad 'instellingen' en daar zal je zien:

Plug&Play monitor op ATI Radeon X1600

Het vetgedrukte is je videokaart. Bij jou zal er iets anders staan. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...