Jon-asses Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 De Olympische Spelen? Mee eens, zou goed zijn Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 (bewerkt) Bands/ Rock Of Freestyle Black and White Anime Films/TV programma's Internet Bewerkt: 14 augustus 2008 door zamg0d1 Reageren
Timske Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 De Olympische Spelen? Mee eens, zou goed zijn Of Games, bijvoorbeeld De Sims 2.. Hier zie je nooit een signature van zover ik weet. Je kan er mooie dingen meedoen enzovoort.. Of bijvoorbeeld je favoriete 'held' Reageren
Twankala Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 (bewerkt) Het onderwerp games is natuurlijk al heel vaak gezegd, maar het lijkt mij leuk om het wat compacter te houden. Bijvoorbeeld: Games van 2008 Hieronder kan je de games die nog uitkomen dit jaar, of de games die al zijn geweest dit jaar verstaan. Bewerkt: 22 augustus 2008 door Twankala Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 (bewerkt) Het onderwerp games is natuurlijk al heel vaak gezegd, maar het lijkt mij leuk om het wat compacter te houden.Bijvoorbeeld: Games van 2008 Hieronder kan je de games die nog uitkomen dit jaar, of de games die al zijn geweest dit jaar verstaan. of natuurlijk Specifiek een game dus bijvoorbeeld: Quake IV snap je Of een bewegende Sig Bewerkt: 25 augustus 2008 door zamg0d1 Reageren
tomen888 Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Een van deze zou wel leuk zijn. -Abstract. Freestile. -Landschapbewerking. Anime. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 -Landschapbewerking. dat is dan gewoon Pictuning en hier gaat het erom dat je zelf een sig maakt het heet ook niet voor niets: Signature of the Month. onderwerp: Set Render Reageren
Hackman Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Ik zou wel eens sigs willen zien van naakte dingen want dat vinden sommige mensen kunst. (Ik trouwens ook) Reageren
.Phobia Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Geplaatst: 25 september 2008 Ik zou wel eens sigs willen zien van naakte dingen want dat vinden sommige mensen kunst. (Ik trouwens ook) oftopic: hackman, je bent 12 >.< en als ik het goed heb mogen er niet zulke dingen op het fora. ontopic: ik denk dat muziek wel een leuk onderwerp zou zijn. Reageren
Dizzee Geplaatst: 1 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Thema's: - Abstract - Smudge Ik zou wel eens willen zien hoe de smudge-skills zijn van de leden op dit forum. Je maakt dus een signature zonder een render, een soort abstractwerkje met smudge. C4D's mogen eventueel wel, die je dan achteraf smudged. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 Ik heb er nog wel eentje: GTAgames! Reageren
Arthis Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Je ziet eigenlijk vrij weinig sigs met animatie... dat lijkt me wel eens leuk voor de SOTM Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Je ziet eigenlijk vrij weinig sigs met animatie... dat lijkt me wel eens leuk voor de SOTM JA mooi idee. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.