Silver-Blade Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 Jezelf! Het lijkt me wel vet om een signature te maken die helemaal bij jou past (Rocker, Anime, Gamer etc.) Zet er bijvoorbeeld een foto van jezelf op Reageren
Forumrunner Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 Jezelf! Het lijkt me wel vet om een signature te maken die helemaal bij jou past (Rocker, Anime, Gamer etc.) Zet er bijvoorbeeld een foto van jezelf op Dat lijkt mij ook wel wat, ja. Reageren
GwnHugo Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 Jezelf! Het lijkt me wel vet om een signature te maken die helemaal bij jou past (Rocker, Anime, Gamer etc.) Zet er bijvoorbeeld een foto van jezelf op die is pas orgineel! goed idee! Reageren
.Levi. Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 Jezelf! Het lijkt me wel vet om een signature te maken die helemaal bij jou past (Rocker, Anime, Gamer etc.) Zet er bijvoorbeeld een foto van jezelf op die is pas orgineel! goed idee! Met SOTM willen wij een groot publiek bereiken die mee willen doen. Niet iedereen is namelijk bereid een foto van zichzelf te posten. Wij passen het liefst een thema toe waar iedereen zich een beetje in kan vinden. Reageren
The Hulk Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 Sport Nee sport is al vaker geweest mij lijkt het wel leuk om Lente of Pasen te doen als thema. Nederland lijkt me ook wel leuk als thema. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 GIF signatures Maak het maar moeilijk Reageren
The Hulk Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 GIF signatures Maak het maar moeilijk Dat zal inderdaad ook wel leuk zijn ik ben benieuwd wat ze daar van maken Reageren
Cabyon Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 (bewerkt) Exotische signatures. Denk bijvoorbeeld aan een strand of aan een ondergaande zon. Bewerkt: 15 april 2009 door Cabyon Reageren
The Hulk Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Exotische signatures. Denk bijvoorbeeld aan een strand of aan een ondergaande zon. Dat gaat ook een beetje de zomerse richting op. Al die termen zoals exotisch of tropisch behoren tot Zomer. Dus ik vind dat het volgende thema Zomer moet worden. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Exotische signatures. Denk bijvoorbeeld aan een strand of aan een ondergaande zon. Dat gaat ook een beetje de zomerse richting op. Al die termen zoals exotisch of tropisch behoren tot Zomer. Dus ik vind dat het volgende thema Zomer moet worden. Ik denk dat ze zomer gewoon voor de zomer kunnen laten. Ik denk dat Lente de beste keuze is, maar misschien is bloemen ook een optie? Grtz RD Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Voetbal, kan je altijd wat leuks mee doen. Reageren
The Hulk Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Geplaatst: 20 april 2009 Voetbal, kan je altijd wat leuks mee doen. Dat is al is geweest volgens mij. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Geplaatst: 20 april 2009 Voetbal, kan je altijd wat leuks mee doen. Dat is al is geweest volgens mij. Wat maakt dat nou weer uit? Je kan er namelijk veel uit halen uit je signature. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.