X-Qyeh Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Muziek Wapens Space/Ruimte Een soort buitenaardse natuur (inspiratie loslaten op bijvoorbeeld Mars) Abstract Electronica (bijvoorbeeld hardware) Sealife (onderwater in zee?) Explosies? Natuurrampen (orkanen, overstroming, etc.) Kleurrijk (dus iets moois met allerlei kleuren) Forum (dat je bijvoorbeeld elementen van GTAForum gebruikt) Ik hoop dat jullie er wat mee kunnen! Het is natuurlijk wel mogelijk dat een aantal ideeën al vaker/eerder gebuikt zijn. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 De vlag van een land+ De president/baas(lol ik weet geen beter woord daarvoor ) Reageren
The Hulk Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Mij lijkt een achterstandswijk thema wel leuk. Dus misschien als thema de Ghetto? Reageren
.Corneria. Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Misschien een thema genaamt:Animatie(bewegende beelden). Corneria Reageren
Cabyon Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 (bewerkt) Mij lijkt een achterstandswijk thema wel leuk. Dus misschien als thema de Ghetto? Ja, ik zie wel iets in dit soort signaturetype.. Maar doe het dan wel in GTA - stijl! Bewerkt: 8 mei 2009 door Cabyon Reageren
The Hulk Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Mij lijkt een achterstandswijk thema wel leuk. Dus misschien als thema de Ghetto? Ja, ik zie wel iets in dit soort signaturetype.. Maar doe het dan wel in GTA - stijl! Dus al 2 mensen zijn het er mee eens ik en Cabyon. Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 Misschien een ''oorlog'' game? Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Geplaatst: 17 september 2009 Tijd voor een nieuwe SOTM contest? Thema's Voetbal Een bepaalde kleur gebruik Natuur Muziek Wolkenkrabbers Film Games Steden Reageren
Jay; Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Geplaatst: 17 september 2009 Tijd voor een nieuwe SOTM contest? Inderdaad, de nieuwe SOTM is hier te vinden. Tevens kan ik melden dat we in ieder geval je eerste thema mee hebben genomen in de keuze. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 Vrouwelijke modellen. En steden en wolkenkrabbers lijken me ook wel wat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.