Daffy Duck Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Ik wil een Xbox 360 gaan kopen, maar kan je die ook op een monitor aansluiten? Je kan de xbox met een HDMI-kabeltje toch op een monitor met HDMI aansluiting aansluiten? Maar kan je dan een computer via VGA of via DVI op dezelfde monitor aansluiten? En dan switchen tussen PC en Xbox? Of sluit je alleen de Xbox aan of alleen de pc? Wat een vragen .Ik hoop iemand heeft op al mijn vragen Reageren
IV trailer Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 (bewerkt) Ik wil een Xbox 360 gaan kopen, maar kan je die ook op een monitor aansluiten? Ja, zie onderstaand. Je kan de xbox met een HDMI-kabeltje toch op een monitor met HDMI aansluiting aansluiten? Ja. Maar kan je dan een computer via VGA of via DVI op dezelfde monitor aansluiten? Geen idee. Kan ook van het toestel afhangen. En dan switchen tussen PC en Xbox? Of sluit je alleen de Xbox aan of alleen de pc? Als bovenstaande kan kan je denk ik ook switchen. Dat zou je aan de winkelier moeten vragen want het kan natuurlijk verschillen per toestel. Wat een vragen .Ik hoop iemand heeft op al mijn vragen Ikke toch? en dat uit de mond van een ps3 eigenaar. Bewerkt: 23 mei 2008 door IV trailer Reageren
GtaSlave Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 Hoi Ik heb het zelfde gedaan met mijn xbox en mn pc monitor(samsung 226bw) Je haalt een Hd vga kabel bij de Dixons ofzo die doe je op je x360 en pc scherm. En dan doe je de dvi kabel op je pc en scherm en kun je met een knopje switchen wel moet ik zeggen als je 2:1 speakers hebt een verloop stukje moet kopen. Grtz, GtaSlave Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.