Jump to content

AutoEroticaR veel geld!


denven

Recommended Posts

Goeie ontdekking, maar als je drie mannetjes vermoordt die net gepint hebben dan heb je net zo veel. ;) Dit bedrag wat je dan steelt is niet, vergeleken de beloning bij de missie dat je de Liberty Bank moet beroven, dit levert je in totaal 250.000,- € [/font] Je kunt ook veel geld verdienen aan de Waardetransport wagens. In het Zuid westen van Bohan, daar rijden ze veel. Steel er een, ga naar een rustige plek waar bijna niemand is en laat hem tot slot ontploffen. Dan liggen er ongeveer 60 pakketjes vol met geld. ;) Als je deze allemaal pakt dan heb je ongeveer 4 a 5.000 er bij..;)

DSgregor :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • denven

    10

  • B-Dup

    2

  • Fa_

    2

  • rjravi1

    2

Top Posters In This Topic

Goeie ontdekking, maar als je drie mannetjes vermoordt die net gepint hebben dan heb je net zo veel. ;) Dit bedrag wat je dan steelt is niet, vergeleken de beloning bij de missie dat je de Liberty Bank moet beroven, dit levert je in totaal 250.000,- € [/font] Je kunt ook veel geld verdienen aan de Waardetransport wagens. In het Zuid westen van Bohan, daar rijden ze veel. Steel er een, ga naar een rustige plek waar bijna niemand is en laat hem tot slot ontploffen. Dan liggen er ongeveer 60 pakketjes vol met geld. ;) Als je deze allemaal pakt dan heb je ongeveer 4 a 5.000 er bij..;)

DSgregor :cya:

Dan moet je wel snel zijn met die pakketjes pakken omdat als de wagen uitgefikt is, ze allemaal magisch verdwijnen. Da's tenminste bij mij altijd zo.

Link to comment
Delen op andere websites

Goeie ontdekking, maar als je drie mannetjes vermoordt die net gepint hebben dan heb je net zo veel. ;) Dit bedrag wat je dan steelt is niet, vergeleken de beloning bij de missie dat je de Liberty Bank moet beroven, dit levert je in totaal 250.000,- € [/font] Je kunt ook veel geld verdienen aan de Waardetransport wagens. In het Zuid westen van Bohan, daar rijden ze veel. Steel er een, ga naar een rustige plek waar bijna niemand is en laat hem tot slot ontploffen. Dan liggen er ongeveer 60 pakketjes vol met geld. ;) Als je deze allemaal pakt dan heb je ongeveer 4 a 5.000 er bij..;)

DSgregor :cya:

Dan moet je wel snel zijn met die pakketjes pakken omdat als de wagen uitgefikt is, ze allemaal magisch verdwijnen. Da's tenminste bij mij altijd zo.

En je krijgt politie achter je aan :7

Link to comment
Delen op andere websites

bij mij ligt het er niet meer wel jammer is er geen andere mogelijkheid om veel geld te verdienen na de storyline en na alle auto's van steve?

bij MODO kleding steeds beroven :puh: heb ik steeds iets mer dan 170 , maar dat schiet niet op

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kom net langs AutoEroticar (derde eiland) en ik zag een mooie auto staan, maar

toen ik naar de auto liep , zag ik een zakenmannetje onder het onderdak staan, en toen zag ik 8 a 10 geldpakketjes.

Ik had 1421 $ en nu heb ik 20594 $ !!!!!

SnapMap

Deze geldtip kennen sommige mensen al maar is een geldtip.Als je een securicar opblaast, liggen er zowat 60 geldpakketjes op de grond!! Probeer maar. Alleen, je krijgt wel lvl 1 wanted lvl voor het opblaasen.

Veel plezier. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kom net langs AutoEroticar (derde eiland) en ik zag een mooie auto staan, maar

toen ik naar de auto liep , zag ik een zakenmannetje onder het onderdak staan, en toen zag ik 8 a 10 geldpakketjes.

Ik had 1421 $ en nu heb ik 20594 $ !!!!!

SnapMap

Deze geldtip kennen sommige mensen al maar is een geldtip.Als je een securicar opblaast, liggen er zowat 60 geldpakketjes op de grond!! Probeer maar. Alleen, je krijgt wel lvl 1 wanted lvl voor het opblaasen.

Veel plezier. :cya:

nou ik krijg soms maar 2000 a 4000 .. schiet niet op .. en ik krijg nooit wanted .. en hoe doe ik dat ;;;

ik rij gewoon net zolang tegen muren aan totdat hij gaat fikken .. :) vooruit, achteruit, vooruit , achteruit etc etc .. en dan ff wachten , zonder wanted level heb je je geld :) (en bespaard je munitie :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

bij mij ligt het er niet meer wel jammer is er geen andere mogelijkheid om veel geld te verdienen na de storyline en na alle auto's van steve?

Als je alle auto's voor stevie hebt gedaan, moet je gewoon voor zijn garage gaan staan en elke auto die langsrijd, in de garage parkeren :)

Link to comment
Delen op andere websites

bij mij ligt het er niet meer wel jammer is er geen andere mogelijkheid om veel geld te verdienen na de storyline en na alle auto's van steve?

Als je alle auto's voor stevie hebt gedaan, moet je gewoon voor zijn garage gaan staan en elke auto die langsrijd, in de garage parkeren :)

dat kun je idd ook doen, de cavalvacade ofzoiets (grote auto) zijn 7000 waard in perfect condition . en die dingen rijden er wel veel daar vlakbij , en zo had ik de achievement Half Milliion gehaald (xbox)

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, ik had het met de cavalcade (SUV) geprobeerd en het lukte ik parkeerde hem in de garage en 7000,- :dans:. En ze rijden daar gewoon voor de garage dus het is zeker niet moeilijk ze te vinden.

Weet iemand met welke auto's je meer geld kan krijgen, en gelijk de vindplaatsen op een snapmap kunnen zetten.

thnx

Link to comment
Delen op andere websites

bij mij ligt het er niet meer wel jammer is er geen andere mogelijkheid om veel geld te verdienen na de storyline en na alle auto's van steve?

Als je alle auto's voor stevie hebt gedaan, moet je gewoon voor zijn garage gaan staan en elke auto die langsrijd, in de garage parkeren :)

handige tip. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...