Pennywise The Clown Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 (bewerkt) Heb je een PS2 of PSP? Je hebt het spel al voor €17,00, en het is een leuk deel van de Grand Theft Auto reeks. Dus in principe zou hij zijn geld wel waar zijn, indien je natuurlijk al over een van de twee concoles beschikt waar hij op draait. Bewerkt: 22 mei 2008 door Pennywise The Clown Reageren
Tommyfrogy Geplaatst: 22 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 ik heb een ps2 en geld te veel, dus jij zegt doen:P? en gta liberty city stories? (ik weet verkeerde plek maar ik ga hier geen nieuw topic voor aanmaken) Reageren
Big Playahh Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 ik heb een ps2 en geld te veel, dus jij zegt doen:P? en gta liberty city stories? (ik weet verkeerde plek maar ik ga hier geen nieuw topic voor aanmaken) zeker allebij doen vooral als je van een leuke verhaallijn houd! Reageren
M4X Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 ik heb een ps2 en geld te veel, dus jij zegt doen:P? en gta liberty city stories? (ik weet verkeerde plek maar ik ga hier geen nieuw topic voor aanmaken) Teveel geld? Dan zou ik eerst voor GTA LCS gaan en dan voor GTA VCS. GTA LCS heeft namelijk minder mogelijkheden en als je VCS al hebt gespeeld kan LCS nogal tegenvallen qua mogelijkheden. Beide games zijn echter een aanrader, vooral LCS vanwege de fantastische sfeer en verhaallijn, en bij VCS heeft dat wat minder maar daar heb je meer mogelijkheden. Het zijn al twee games die allebei vrij goedkoop zijn, en met een PS3 en een grote portomonee mag je deze twee games gewoon niet laten liggen vind ik Reageren
1974 Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Je moet ze gewoon nemen,want als je een echte gta fan bent dan moet je het gewoon doen. Reageren
gtaNiNi Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Ja kopen Zeker als je geld te veel hebt, en zoveel kosten ze nu niet eens meer. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Neem ze beide. maar zoals al werd gezecht pak eerst LCS vanwege de minder mogelijkheden. Neem dan VCS maar als je zoals ik bent en je het niks kan schelen dat er bij de ene wat minder mogelijheid is dan bij de andere kan je ze ook gelijk beide nemen. rinaldootje Reageren
Miek Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Ik kan je alleen maar zeggen dat ik versteld ston van VCS. Het spel kan veel voor op de PSP,en het is zeker een volwaardige titel van de GTA reeks,smaen met LCS. Reageren
Big Playahh Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 ik heb een ps2 en geld te veel, dus jij zegt doen:P? en gta liberty city stories? (ik weet verkeerde plek maar ik ga hier geen nieuw topic voor aanmaken) Teveel geld? Dan zou ik eerst voor GTA LCS gaan en dan voor GTA VCS. GTA LCS heeft namelijk minder mogelijkheden en als je VCS al hebt gespeeld kan LCS nogal tegenvallen qua mogelijkheden. Beide games zijn echter een aanrader, vooral LCS vanwege de fantastische sfeer en verhaallijn, en bij VCS heeft dat wat minder maar daar heb je meer mogelijkheden. Het zijn al twee games die allebei vrij goedkoop zijn, en met een PS3 en een grote portomonee mag je deze twee games gewoon niet laten liggen vind ik ik had daar geen last van hoor en ik had vcs ook eerder Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 gewoon doen ik zou ze nog wel even laten liggen en wachten tot je gta IV hebt uitgespeeld want als je 2 gtas speeld raak je in de war met de storyline heb tot nu toe alle gtas en cker geen spijt van Reageren
Swiggers Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 De keuze licht natuurlijk helemaal aan jou zelf. Als je een 'echte' GTA fan bent, dan ga je natuurlijk voor alle GTA delen, waaronder Vice City Stories. VCS is een prachtig spel, echt een fantastische opvolger van 'Vice City'. VCS moet je echt kopen, aangezien jij toch geldt te veel hebt. Maar ik zou toch met Liberty City Stories beginnen. Als je alle GTA delen op volgorde speelt, dan is het veel leuker. LCS vindt ik de leukste van de 'stories'. LCS is een echte aanrader. Moorden, dealen, gangleden, wapens het zit er allemaal in. LCS heeft echt een 'Gangster Sfeertje', dus ik zou eerst LCS kopen, en daarna VCS. Goed, laten we het maar kort houden. LCS en VCS zijn alle twee aanraders. Als je je GTA Collectie compleet wilt hebben, dan mag je deze twee GTA's zeker niet missen. DSgregor Reageren
Heemskerk Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 De keuze licht natuurlijk helemaal aan jou zelf. Als je een 'echte' GTA fan bent, dan ga je natuurlijk voor alle GTA delen, waaronder Vice City Stories. VCS is een prachtig spel, echt een fantastische opvolger van 'Vice City'. VCS moet je echt kopen, aangezien jij toch geldt te veel hebt. Maar ik zou toch met Liberty City Stories beginnen. Als je alle GTA delen op volgorde speelt, dan is het veel leuker. LCS vindt ik de leukste van de 'stories'. LCS is een echte aanrader. Moorden, dealen, gangleden, wapens het zit er allemaal in. LCS heeft echt een 'Gangster Sfeertje', dus ik zou eerst LCS kopen, en daarna VCS. Goed, laten we het maar kort houden.LCS en VCS zijn alle twee aanraders. Als je je GTA Collectie compleet wilt hebben, dan mag je deze twee GTA's zeker niet missen. DSgregor Hier ben ik het helemaal mee eens. Als je een echte gta fan bent en bijvoorbeeld ook GTA Vice City heb gespeeld moet je deze echt kopen. Als je VC heb gespeeld ga je allerlei vergelijkingen en oplossingen zoeken in het spel zoals: waar is de weg bij escobar ( in vice city moet je omrijden e.d). Ook dit deel van de GTA reeks is steengoed, de verhaallijn is echt steengoed, ik kan er alleen maar positief over zijn ( ik heb hem namelijk voor PSP en PS2 gekocht;)) Overduidelijk, kopen want dit is een deel die niet kan missen, en vooral niet qua verhaallijn! Heemskerk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.