MegaPilot Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 (bewerkt) Heey allemaal, om maar geen niuew topic te starten zettek mn vraag hier; eind juni ga ik me een psp (slim) kopen... zou ik dan nog vice city stories kunnen kopen? alvast bedankt allemaal Bewerkt: 4 juni 2008 door MegaPilot Reageren
Swiggers Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 Heey allemaal, om maar geen niuew topic te starten zettek mn vraag hier;eind juni ga ik me een psp (slim) kopen... zou ik dan nog vice city stories kunnen kopen? alvast bedankt allemaal Tuurlijk kun je dan nog Vice City Stories kopen, tezij ze uitverkocht zijn, maar dat lijkt me sterk. Maar het is hetzelfde als wat hier boven staat: 'Ik zou eerst met Liberty City Stories beginnen'. Tenzij je deze al hebt..;)Als je dit topic hebt doorgelezen dan weet je waarom;)Vice City stories is enorm in prijs verlaagd. Bij mij in de buurt kost het nu €15,- aardig goedkoop dus. Met de Release date was het bij mijn in de buurt veel duurder. Succes met je aankoop... DSgregor Reageren
Royboow Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 Gewoon doen. wat ze al eerder zijden wel eers LCS en dan VCS Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.