Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Type: Signagture

Stijl: beetje strak

Grootte: het liefst 500x150 en 100Kb, en indien nodig groter, ik weet nog niet zeker of ik hem ook hier ga gebruiken.

Afbeelding: zie bijlage, maar een beetje GTA SA er door zou ook mogen, maar hoeft niet.

Tekst [FRAG]Jornie

Rand: Mag je zelf weten, ik kan moeilijk inschatten of dat mooi zou zijn, beoordeel dat zelf maar.

Kleuren Zwart grijs, zoals in het rammstein logo.

Extra Een rammstein signature, met deze plaatjes. Het hoeft niet, maar er zou ook wel een beetje GTA SA bij mogen. Hoeft niet per se aan de regels van gtaforum te voldoen.

post-67105-1211466065.jpg

post-67105-1211466233.jpg

post-67105-1211466607_thumb.jpg

Bewerkt: door hielkeh
  • 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)
Type: Signagture

Stijl: beetje strak

Grootte: het liefst 500x150 en 100Kb, en indien nodig groter, ik weet nog niet zeker of ik hem ook hier ga gebruiken.

Afbeelding: zie bijlage, maar een beetje GTA SA er door zou ook mogen, maar hoeft niet.

Tekst [FRAG]Jornie

Rand: Mag je zelf weten, ik kan moeilijk inschatten of dat mooi zou zijn, beoordeel dat zelf maar.

Kleuren Zwart grijs, zoals in het rammstein logo.

Extra Een rammstein signature, met deze plaatjes. Het hoeft niet, maar er zou ook wel een beetje GTA SA bij mogen. Hoeft niet per se aan de regels van gtaforum te voldoen.

Een beetje laat... Maar, ik ga hem alsnog proberen. ^_^

Klaar! Hij is wel een beetje anders geworden, maar ik hoop dat je hem toch mooi vind. :7

ramsteinqw1.jpg

http://img507.imageshack.us/img507/6375/ramsteinqw1.jpg

Bewerkt: door Daan007
Geplaatst:

Geweldig! Heel erg bedankt :D:D Zou je er alleen nog even Rammstein bij willen zetten? ( sorry stond niet in mn aanvraag :o) Verder vind ik heb :tu:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...