Destilios Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 (bewerkt) Over een klein tijdje komt bioshock waarvan werd gezecht exclusief voor 360 ook naar de ps3.. bron: http://scrawlfx.com/2008/05/bioshock-for-p...3-is-confirmed/ Edit: update nog meer nieuws http://scrawlfx.com/2008/05/bioshock-ps3-c...tures-from-egm/ Bewerkt: 23 mei 2008 door Destilios Reageren
El Condor Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Ik krijg een error :S Weet dus niet of ik dit moet geloven, maar sommige sites zeggen van wel, de ander weer niet. Maar als het zo zou zijn, zou het wel flink genaaid zijn. Ik bedoel: De PS3 heeft exclusives, maar de Xbox 360 minder nu opeens. Dat vind ik wel een beetje jammer. Waarom zou je nu nog de X360 kopen? Reageren
Hayte Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Ik krijg een error :S Weet dus niet of ik dit moet geloven, maar sommige sites zeggen van wel, de ander weer niet. Maar als het zo zou zijn, zou het wel flink genaaid zijn. Ik bedoel: De PS3 heeft exclusives, maar de Xbox 360 minder nu opeens. Dat vind ik wel een beetje jammer. Waarom zou je nu nog de X360 kopen? goedkopere prijs? daar houdt het wel op... Reageren
Rullez Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Ik krijg een error :S Weet dus niet of ik dit moet geloven, maar sommige sites zeggen van wel, de ander weer niet. Maar als het zo zou zijn, zou het wel flink genaaid zijn. Ik bedoel: De PS3 heeft exclusives, maar de Xbox 360 minder nu opeens. Dat vind ik wel een beetje jammer. Waarom zou je nu nog de X360 kopen? goedkopere prijs? daar houdt het wel op... Je moet iet alleen naar de prijs kijken he, maar je moet kijken wat je voor het geld krijg. Voor 200 heb je een appaeraat zonder HD een redelijk oude console en voor 400 euro heb je Blu-Ray, een frisse console enz. enz. Reageren
PatrickW Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 TakeTwo heeft release datum van BioShock voor Playstation 3 bekend gemaakt: 21 Oktober link Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.