Tha_Johnsons Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2005 (bewerkt) dus ik heb bijna alles groen maar ik heb nogmaar 96.87% grond wat ik echt niet versta weet er iemand hoe dit kan komen want ik heb nog veel aanvallen van die Ballas & Vagos?? edit door The Godfather....let op je taalgebruik Bewerkt: 24 februari 2005 door The Godfather Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2005 Je hebt bijna alles groen. Maak gewoon dat je Alles groen hebt dan kom j eop 100 procent grond Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sautor Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2005 Ik denk dat je nog een stuk moet veroveren. En dat stuk is bij de bootschool...die leerschool...Hoe heet dat ding? Daar zat ik ook vast Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2005 die taal kan wel wat ander's hoor weet je zeker dat je alles gehaalt heb ? gebruik anders het trucje dat je alles groen heb je moet wel echt alles veroveren alles in los santos waar je de bootschool van vinden allemaal van die plekken moet je ook veroveren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Darts Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2005 Ga naar het gebied linksboven, vlak na de San Fierro Golden gate bridge(weet niet hoe die in het spel heet) daar zit een aanlegplek en een bootschool, en daar is de laaste terrotorium, je moet echter wel heel veel geduld hebben voordat er eindelijk eens een een Gangwar begint, omdat er bijna geen gastjes rondlopen, en als er al een rondloopt is het niet genoeg voor een gangwar, dus even geduld hebben daarbij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2005 sommige gebieden kunnen half groen en half geel zijn je moet maar eens je gang terretories te chekken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lasventuras Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2005 heb ik ook effe moeite mee gehad maar nu heb ik ook alles Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lunatic_gamer Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2005 als je alles in los santos overheb genomen komt er weer meer bij in san fiero en als je sf heb overgenome komt er nog een klein beetje bij las venturas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
neo's Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2005 hoi er zijn ook kleine stukjes die je bijna niet ziet zijn een mm dik en stukjes die half geel en groen zijn en meestal waar wordt aangevallen is nog een stuk je terrotory Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.