Jump to content

Gouden kooi 2?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Beste leden! ^_^

Vanavond om half 9 is de grote finale van het tv programma De gouden kooi.

John de mol heeft dit bekend gemaakt: "We willen in september met nieuwe kandidaten van start"

Het lijkt er dus op dat we in September een nieuwe Gouden kooi kunnen verwachten. :dans:

Bron: Msn.com

Edit: Ik had perongeluk op 'plaats reactie' geklikt..

Bewerkt: door GrandTheftTwanO
Geplaatst:

Ik hoop serieus dat dat een gerucht is, want op nóg een 190 kilo wegende aap zit ik echt niet te wachten. :7

Ik ben dan ook harstikke blij dat ze er vanavond een punt achter zetten. :)

Geplaatst:
tuurljik niet, zo'n serie duurt 3/4 jaar. dat gebeurt echt niet

Hahaha, zeg dan niks.

Ik hoop serieus dat dat een gerucht is, want op nóg een 190 kilo wegende aap zit ik echt niet te wachten. :7

Ik ben dan ook harstikke blij dat ze er vanavond een punt achter zetten. :)

Als je het nooit kijkt heb je er toch ook geen last van? En je doelt op Jaap, als je het nooit kijkt weet je toch ook niet of het een (figuurlijke) (J)aap is?

Ik ben blij dat er een tweede deel komt, DGK levert altijd mooie TV op!

Geplaatst:

De eerste seizoenen zijn eigelijk alleen maar leuk, daarna ken je het eigelijk al een beetje. Maarja, wat zeur ik nou, ik zou graag wel een 2e seizoen willen zien.

Geplaatst:

Alsjeblieft niet zeg. Ik ben blij dat de grootste rommel van de Nederlandse televisie eindelijk eens weg is. Ik vind dat soort programma's maar kansloos.

Geplaatst:

Nee ik hoop niet dat dit waar is. Ze kunnen beter andere leuke progamma's ervoor in de plaats doen.

Geplaatst:

Als dat is, ga ik waarschijnlijk wel even kijken

want ze zullen het wel nog erger maken dan de afgelopen keer.

Dus wel benieuwd naar welke figuren ze er dan in zetten.

Maar of ik dan blijf kijken..

• 2 weken later...
Geplaatst:

RTL komt in september met een nieuwe afvalrace vanuit de roemruchte Gouden Kooi-villa in Eemnes. In het programma Can't Buy Me Love moeten tussen de tien en vijftien vrijgezellen proberen zoveel mogelijk geld te verdienen en ondertussen in het huis de juiste partner te vinden die hen verder kan helpen in het spel.

Het spel gaat tussen de twee en drie maanden duren. De kandidaten worden in die periode opgesloten in de villa en kunnen elke week worden weggestemd. De zender zoekt momenteel 'goedgebekte singles' tussen de 18 en 35 jaar die aan het programma deel willen nemen.

Bron: Spitsnieuws.nl

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...