Jump to content

T- bone mendez

Recommended Posts

Geplaatst:

ik ben nu bij de misse t bone mendez, dat je met een motor achter 4 motors aanmoet die coke heb. dat moet je er dan afpakken en dat lukt mij niet.... ik shiet ze altijd neer maar dan hoef ik er nog maar 1 en dan red ie het om in zon garage te komen en dan mission failend. wtf kan ik hier aan doen? help me pleaz!

Geplaatst: (bewerkt)

Om zo'n pakketje af te pakken van die vier kerels op hun motors moet je er schuin en vlak achter gaan rijden en dan de 'vuurknop' gebruiken, dan zal CJ met een soort van stok-met-haak (Cane?) dat pakketje van de motors 'vissen'. Ben je echter te ver achter hun dan zal dit niet werken en gebruikt CJ een machine gun. Dus zorg ervoor dat je er echt schuin en vlak achter rijdt. Hier nog een filmpje op youtube waar je de kunst kan afkijken: Succes ^_^

Edit: Overigens rijdt de maker van dit filmpje belabberd slecht, dus moet het een makkie zijn om deze missie te halen.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

Als je wat ervaring met motorrijden hebt moet de missie niet al te moeilijk. Je geeft aan dat je het laatste pakketje niet te pakken weet te krijgen. Blijkbaar heb je dus niet genoeg snelheid of val je taak van je motor. Het is handig om iets naar voren te leunen op je motor zodat je goede snelheid maakt. Ga niet te ver naar voren leunen want dan zal deze manier alleen maar tegen je werken. Doe dit ook maar op stukken waarbij je niet teveel bochten moet maken, doe je dit bij bochten dan zal het moeilijker zijn om snelheid te maken.

Waarschijnlijk heb je wel motor ervaring maar ga toch nog even oefenen met de desbetreffende motor zodat je er goed aan gewend raakt. Gebruik de manier van Koe om de pakketjes weg te grijpen en druk af en toe op pauze om te kijken waar de motors zijn en hoe je er moet komen. Zo neem je niet een verkeerde afslag of bocht en kan je gemakkelijk naar de motors toe. Het kan immers toch geen kwaad om het spel even op pauze te zetten.

Vel succes!

Geplaatst:
ik ben nu bij de misse t bone mendez, dat je met een motor achter 4 motors aanmoet die coke heb. dat moet je er dan afpakken en dat lukt mij niet.... ik shiet ze altijd neer maar dan hoef ik er nog maar 1 en dan red ie het om in zon garage te komen en dan mission failend. wtf kan ik hier aan doen? help me pleaz!

nou ik kan soms ook niet rijden....

Geplaatst:

hoef je nog ni te spammen

ot:die kleuter af hun brommer knallen en als je die kans hebt met cane doen

Geplaatst: (bewerkt)

Ik schiet ze meestal gewoon dood.

Dan kan je gewoon naar de omgevallen motor toe rijden en het pakketje pakken met je cane.

Op deze manier zal je niet die mannen ook nog achter je aan krijgen en kunnen ze je niet doodschieten.

Dit is handig voor de mindere motorrijders onder ons, want de goede rijders kunnen waarschijnlijk gewoon de andere rijders eruit racen.

Succes!

Bewerkt: door Addicted2

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...