Frangster Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2008 (bewerkt) Hallo iedereen, Er zit me iets toch niet helemaal lekker en dat is wel het volgende: Afgelopen week speelde ik GTA IV voor de volle 100% uit. Ik had ruim $1.000.000 op mijn bankrekening staan. Nu kwam ik erachter dat er geen beperking meer op de minutie zat in de game. Wellicht komt dit door de 100%, maar dat weet ik niet zeker. Aangezien ik toch met alles klaar was dacht ik "laat ik lekker veel minutie kopen voor mijn wapens aangezien ik de game toch zal laden als ik dood ga". Ik kocht voor $700.000 dollar aan minutie zoals 100 handgranaten, 100 RPG shells, 9000 Assault kogels en noem maar op. Ik save de game en ging lekker doorspelen. Ik ging na een grote rel dood en deed natuurlijk mijn game laden. Wat blijkt? Na het laden van mijn savegame staat alle minutie weer op het standaard aantal en mijn geld is wel afgeschreven! Dit is natuurlijk ook een manier om van je geld af te komen, maar echt vrolijk werd ik er niet van. Nu heb ik nog $300.000 dollar over en daar red ik het natuurlijk prima mee, maar kloppen doet dit natuurlijk niet! Dus mensen, wees voorzichting met het kopen van ongelimiteerde minutie na het 100% uitspelen. Meer mensen die dit ook overkomen is? Bewerkt: 22 mei 2008 door Frangster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NigelSlangen Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2008 Hallo iedereen,Er zit me iets toch niet helemaal lekker en dat is wel het volgende: Afgelopen week speelde ik GTA IV voor de volle 100% uit. Ik had ruim $1.000.000 op mijn bankrekening staan. Nu kwam ik erachter dat er geen beperking meer op de minutie zat in de game. Wellicht komt dit door de 100%, maar dat weet ik niet zeker. Aangezien ik toch met alles klaar was dacht ik "laat ik lekker veel minutie kopen voor mijn wapens aangezien ik de game toch zal laden als ik dood ga". Ik kocht voor $700.000 dollar aan minutie zoals 100 handgranaten, 100 RPG shells, 9000 Assault kogels en noem maar op. Ik save de game en ging lekker doorspelen. Ik ging na een grote rel dood en deed natuurlijk mijn game laden. Wat blijkt? Na het laden van mijn savegame staat alle minutie weer op het standaard aantal en mijn geld is wel afgeschreven! Dit is natuurlijk ook een manier om van je geld af te komen, maar echt vrolijk werd ik er niet van. Nu heb ik nog $300.00 dollar over en daar red ik het natuurlijk prima mee, maar kloppen doet dit natuurlijk niet! Dus mensen, wees voorzichting met het kopen van ongelimiteerde minutie na het 100% uitspelen. Meer mensen die dit ook overkomen is? ik gebruik cheats en ik heb iets van 49% pfieuw ik koop nooit wapens of munitie! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ringo Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2008 Maar wat ik uit je verhaal begrijp is dat je eerst ongelimiteerde ammo had en daarna ammo ging kopen? Dat is dan toch zinloos? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ietsAnders0 Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2008 Nee hij bedoelt dat als je op 100% zit dat je dan oneindig kogels kan kopen Normaal bij een RPG heb je maximaal 8 rpg kogels maar dan kan je er wel 100 kopen als je zou willen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HoutwormNL Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2008 ik snap ook neit echt hoe dat werkt bij gta sa en vice city verdwenen die getallen dan en kon je gewoon doorschieten zonder reload dat was vet vooral met sawnoff shotgun:D jammer dat die er niet meer is maar ik heb het nog niet geprobeerd gelukkig ik ga het wel proberen maar dan andere slot saven:D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Destilios Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2008 ik snap ook neit echt hoe dat werkt bij gta sa en vice city verdwenen die getallen dan en kon je gewoon doorschieten zonder reload dat was vet vooral met sawnoff shotgun:D jammer dat die er niet meer ismaar ik heb het nog niet geprobeerd gelukkig ik ga het wel proberen maar dan andere slot saven:D die wat kleinere shotgun is wel een soort sawn off shotgun Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2008 Zonde van het kopen van wapens. Bij 100% krijg je namelijk een bonus, en dat is: oneindige Ammo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2008 Hallo iedereen,Er zit me iets toch niet helemaal lekker en dat is wel het volgende: Afgelopen week speelde ik GTA IV voor de volle 100% uit. Ik had ruim $1.000.000 op mijn bankrekening staan. Nu kwam ik erachter dat er geen beperking meer op de minutie zat in de game. Wellicht komt dit door de 100%, maar dat weet ik niet zeker. Aangezien ik toch met alles klaar was dacht ik "laat ik lekker veel minutie kopen voor mijn wapens aangezien ik de game toch zal laden als ik dood ga". Ik kocht voor $700.000 dollar aan minutie zoals 100 handgranaten, 100 RPG shells, 9000 Assault kogels en noem maar op. Ik save de game en ging lekker doorspelen. Ik ging na een grote rel dood en deed natuurlijk mijn game laden. Wat blijkt? Na het laden van mijn savegame staat alle minutie weer op het standaard aantal en mijn geld is wel afgeschreven! Dit is natuurlijk ook een manier om van je geld af te komen, maar echt vrolijk werd ik er niet van. Nu heb ik nog $300.000 dollar over en daar red ik het natuurlijk prima mee, maar kloppen doet dit natuurlijk niet! Dus mensen, wees voorzichting met het kopen van ongelimiteerde minutie na het 100% uitspelen. Meer mensen die dit ook overkomen is? Of je kan m nog altijd opnieuw opstarten toch? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.