Gta Ripper Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Hallo, Sinds een week ofzo bromt mijn laptop. En het rare is, als ik mijn handen op mn laptop leg, stopt hij opeens met brommen. Weet iemand misschien een oplossing, of iets wat ik kan proberen? Reageren
ikt Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Er kan iets los zitten. Of er is een rubber pootje weg. Op welke ondergrond heb je hem? Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 22 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Er kan iets los zitten. Of er is een rubber pootje weg. Op welke ondergrond heb je hem? Hij staat gewoon op mijn bureau, er zit geen pootje los.. Reageren
IV trailer Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Ik gok op de cd/dvd -rom drive. Die van mij bromde soms ook wel eens. Toen ik een andere disc erin deed had ik er om de een of andere reden geen last meer van. Reageren
moechy Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Ik heb dit ook eens gehad. Ik gaf er een lichte klop op en nu heb ik het niet meer. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 25 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Ik heb de oorzaak al gevonden. Het is mijn dvd player, hij ketst op een, een of andere manier steeds tegen de bovenkant van mn lappie aan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.