SanFierro Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Zoals bekend zijn er sommige save-houses dus foto's gevonden van Katie Zahn, met iemand die waarschijnlijk haar man is. Het zijn echte foto's die stelletjes nemen. Maar nu komt ie. De man waarmee ze op die foto's staat, die komt ook een paar keer in beeld bij de missies van Wu Zi Mu. Dan vraag ik mij af wat het verband is tussen Katie Zahn en Wu Zi Mu.....?? Wat weet Katie? Ik denk dat Katie dieper in het spel gegraven zit, dan we tot nu toe denken. Als andere oplettende gamers dit ook is opgevallen....wat denken jullie?? Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Over welke foto heb je het? Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Bedoel je gewoon de normale Traids of Ra Fa Li, Wu Zi Mu ???? Reageren
SanFierro Geplaatst: 22 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Over welke foto heb je het? In sommige Safehouses in San Fierro staan in de slaapkamer foto's van Katie Zahn (Jouw vriendin in SF) en die man waarmee ze op de foto staat, komt in missies van Wu Zi Mu voor Reageren
joppie Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Het is waarschijnlijk een willekeurige personage. Zo heb je ook dat mannetje met die oranje/zwarte kleding aan, die zie je ook overal. Hier zijn volgens mij al een keertje een aantal discussies over geweest? of niet? Maar ik denk gewoon een willekeurig persoon. Reageren
SanFierro Geplaatst: 22 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Het is waarschijnlijk een willekeurige personage.Zo heb je ook dat mannetje met die oranje/zwarte kleding aan, die zie je ook overal. Hier zijn volgens mij al een keertje een aantal discussies over geweest? of niet? Maar ik denk gewoon een willekeurig persoon. Ik vind t iig wel verdacht dat Katie op de foto staat met iemand(waarschijnlijk haar man) die banden heeft met de Chinese Mafia..... Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 (bewerkt) Hallo, Ik heb het nog eventjes voor je nagekeken door de foto er even bij te pakken. Ik heb er maar meteen een foto van gemaakt, die je hier ziet: Zoals je ziet lijkt deze man verdacht veel op een bepaalde pedestrian die door elke stad loopt. Hij loopt dan vooral in San Fierro rond, aangezien deze stad na China de grootste Chinese gemeenschap heeft. Aangezien Katie zo te zien zelf ook Chinese is hebben ze een Chinese man genomen, deze man dus. De banden met de Triads zie ik dus niet zo. Ik kan niet met zekerheid zeggen dat deze man niet voorkomt tijdens een van de triads missies, maar zo wel dan had hij een onbelangrijke rol. Het is geen speciaal personage dat je enkel tijdens missies zou kunnen zien, zoals bijvoorbeeld Woozie. Ik zou dus zeggen dat het gewoon een vroegere vriend is van Katie, of wellicht haar broer, maar in ieder geval geen traid-connectie. Het maakt uiteindelijk ook niet zo veel uit Met vriendelijke groeten, NeoSyp Bewerkt: 22 mei 2008 door $NeoSyp$ Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Buiten dat spelen vrouwen bij de maffia over het algemeen maar een onbeduidende rol. Vaak zijn ze niet meer dan 'de-vrouw-van', baren kinderen, brengen de kinderen groot en geven opdrachten aan het huishoudelijk personeel. Dus al zou Katie een relatie hebben gehad met een lid van de Triads dan zal ze weinig invloed hebben gehad in de gang. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.