lumpstur Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2008 Hallo Zometeen ga ik PlayStation 3 met GTA IV halen voor 429euro samen. Maar ik hoorde als je cheats gebruikt voor wapens ofzo dat dan je gta4 kapot gaat, klopt dat? MVG Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2008 Neen, dat is toch complete onzin.. Het zou alleen kunnen dat je het spel niet meer 100% kan uitspelen. En nog even eigen mening: cheats zijn voor watjes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAmitch Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2008 HalloZometeen ga ik PlayStation 3 met GTA IV halen voor 429euro samen. Maar ik hoorde als je cheats gebruikt voor wapens ofzo dat dan je gta4 kapot gaat, klopt dat? MVG ' ja klopt, 3 ps3's van vrienden van mij zijn al kapot gegaan door een cheat.. nee serieus dit meen je toch niet? TUURLIJK NIET! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2008 Nee, je ps3 kan niet kapot gaan van Cheats. In zoverre ik weet tenminste. Er waren inderdaad eerder wel Crashen maar daarvoor is ondertussen al een 'patch' uitgekomen, die je dus gratis kan Downloaden. Maar cheats gebruiken kan dus geen gevaar hebben voor je ps3, wel kun je meestal niet meer de 100% halen, en niet alle archievements krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Swiggers Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2008 (bewerkt) Nee joh, naar mijn weten gebeurt er niets vreemds aan je PS3, als je cheats gebruikt. Ik denk dat jij Cheats gaat gebruiken ? Zoja, dan heb ik ze Hier al voor je. Ik wens je veel succes ! En natuurlijk veel speel plezier Tip: Als je GTA IV Installeerd komt er dacht ik te staan of je 'Firmware 1.01' wilt downloaden. Ik raad je aan om dit te doen, dit is namelijk een Patch die alle problemen in GTA IV moet voorkomen. Er waren één maand geleden enorm veel klachten dat de PS3 hapert of stottert. De Patch moet dit verhelpen, dus wees verstandig en Download de 'Firmware 1.01' Succes Swiggers Bewerkt: 22 mei 2008 door swiggers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lumpstur Geplaatst: 22 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2008 ik ga alleen cheats gebruiken voor wapens verder niks anders is het natuurlijk saai naja ik ga hem nu halen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Swiggers Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2008 (bewerkt) cheats zijn voor watjes! Dit is complete flauwekul. Cheats zijn er gemaakt om mensen het gemakkelijker te maken, of om nog meer speel plezier te ervaren. Dat Cheats voor 'Watjes' zijn, is dus echt flauwekul. Haast iedereen op GTAForum speelt eerst de de game zelf uit, en daarna de game nog een keer uitspelen maar dan met 'Cheats'. Dus denk even na, voordat je iemand uitmaakt voor 'Watje'.. Excus, het was je eigen mening.. Bewerkt: 22 mei 2008 door swiggers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.