KJF Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Hoi, ik heb een probleempje. ik heb deze render: Ik wil dus een lichtbol in zijn hand maken, maar dat het alleen in zijn hand licht geef. maar als ik in photoshop bezig met krijg ik dit effect: ik wil dus alleen een lichtbol in zijn hand en niet dat het om zijn lichaam ook zit, heeft iemand tips? Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Doe de brightness wat lager, en gum met een 100 px softhbrush voorzichtig stukken die je niet mooi vind uit..(Je gebruikte toch lens flare??) Reageren
Froop Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 (bewerkt) Of het deel selecteren dat je wil overhouden -> RMB -> Refine Edges.. -> Ctrl+Shift+I -> Delete. Bij Refine Edges.. lijkt het weggehaalde natuurlijker. Bewerkt: 22 mei 2008 door Froop Reageren
KJF Geplaatst: 22 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Doe de brightness wat lager, en gum met een 100 px softhbrush voorzichtig stukken die je niet mooi vind uit..(Je gebruikte toch lens flare??) Ja dat heb ik, bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.