KEIZER-SoZe Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2005 halloo ik zit vast met een missie ik krijg een opdracht bij een bar en het opdracht is dat ik een voodoo car moet gaan stelen in noord haiti maar ik kan dat niet vinden kan iemand mij de missie uitleggen?? bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2005 De Voodoo is de Haitian Gang Car. Bij deze een screen van de wagen. Let wel op: op de screen is hij zwart, maar gewoonlijk is hij bruin. Je moet één van deze auto's jatten om verder te kunnen met de missie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2005 (bewerkt) Auto staat bij de hut van Auntie Paulet. Dat is de enige "spawn"-plek van deze auto. Voor de rest kan je hem veel vinden in Little Haïti. Om de zwarte variant te krijgen zijn er maar 2 mogelijkheden. 1. De code IWANTINPAINTEDBLACK gebruiken 2. De missie Two Bit Hit doen en de zwarte voodoo die er staat in Hyman Condo zetten. Bewerkt: 25 februari 2005 door Baffie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheGtaSecret Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2005 bij de walktrough van san andreas staat hij ook... bij low rider cars ... je hebt hem daar dus ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2005 Maar het gaat over Vice City Dus bij San Andreas zal hij wel niet kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2005 Hij is in San Andreas in ieder geval wel veel cooler geworden... met z'n Hidrolycs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2005 (bewerkt) Voor leuke dingen over San Andreas moet je daar maar gaan kijken, het gaat hier over Vice City, de Voodoo in San Andreas kan je HIER kijken, de voodoo in Vice City ziet er anders uit, dat maakt trouwens ook niks uit, het gaat hier voornamelijk over de missie Trojan Voodoo, het eerste punt: de Voodoo stelen is nog het makkelijkste. Daarna moet je de hele drugsfabriek gaan opblazen, dat is moeilijker, maar de starter van dit topic heeft zelf maar één bericht, ik denk daarom niet dat hij nog vaak hier zal komen. Bewerkt: 24 maart 2005 door Baffie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2005 Dat zie je zo hij heeft maar 1 bericht ik denk dat hij even snel een vraagje heeft gestelt zodat hij met Vice City verder kon. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
neophyte Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 er rijden zat voodoo wagens rond Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 er rijden zat voodoo wagens rond Ben je lekker aan het bumpen? Er rijden idd veel auto's rond.. Maar als je niet weet hoe ze er uit zien kan je ze ook niet herkennen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.