MegaPilot Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Betse mensen, ik las hier iets als je een vliegutig laat ontploffen ofzoix dat het in de politiegarage komt te staan, wat is de politiegarage? Alvast bedankt! Reageren
Basssss Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Betse mensen, ik las hier iets als je een vliegutig laat ontploffen ofzoix dat het in de politiegarage komt te staan, wat is de politiegarage?Alvast bedankt! De politiegarage is vaak onder het politiebureau, alleen in de grote steden heeft het politiebureau er een. Als je gearresteerd word en je hebt het laatst in een vliegtuig gevlogen heb je kans dat ie daar dan staat, pas wel op; bij het betreden van een garage krijg je 2 of 3 sterren Wanted Level! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 22 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Betse mensen, ik las hier iets als je een vliegutig laat ontploffen ofzoix dat het in de politiegarage komt te staan, wat is de politiegarage?Alvast bedankt! De politiegarage is vaak onder het politiebureau, alleen in de grote steden heeft het politiebureau er een. Als je gearresteerd word en je hebt het laatst in een vliegtuig gevlogen heb je kans dat ie daar dan staat, pas wel op; bij het betreden van een garage krijg je 2 of 3 sterren Wanted Level! ik denk dattek er al is ben binnen geweest, er staanb allemaal politeventjes met wagens enzo... maar die garage is ondergronds met een poort, ik heb er nog nooit een vliegtuig gezien... Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Hallo, Dat komt omdat je waarschijnlijk niet zo snel gearresteerd wordt in een vliegtuig. Als je in een vliegtuig zit kan immers toch geen agent bij je komen. Eigenlijk gebeurt dit enkel als je gewoon pech hebt bij het opstijgen/landen doordat er net een agent aankwam. Daarbij, niet alle vliegtuigen kunnen in die garage terecht komen. In sommige vliegtuigen kun je namelijk niet gearresteert worden. Dit kan enkel in de vliegtuigen waar je net als bij een auto uitgesleurd kan worden. Dit kan in de meeste vliegtuigen niet aangezien je als je instapt meestal naar de cockpit loopt ofzo, maar in kleinere vliegtuigen zoals de dodo of de beagle, zit je direct achter de deur. Die kunnen dus in die garage terecht komen. Als je het niet kunt vinden; Het is helemaal aan het einde van de politiegarages, op de plek war meerdere burgervoertuigen staan. Jouw auto/vliegtuig zou er dan bij moeten staan. PS: Je hebt er trouwens nauwelijks wat aan aangezien een vliegtuig vast komt te zitten in de grond. Met vriendelijke groeten, NeoSyp Reageren
Bossinkje Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Ik weet misschien wel een handigheidje om ook vlietuigen in die garage te krijgen waarin je naar de cockpit loopt,zoals de Shamal. Ga eerste een stukje vliegen met het vliegtuig die jij graag in de politiegarage wil zien. Land daarna ergens,en zorg dat je wordt gearresteerd. Ga daarna naar de politiegarage,en als het goed is,staat het vliegtuig daar dan. (Heb het zelf nog niet geprobeerd) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.