Jump to content

Onverwoestbare Greenwood?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey,ik was net klaar met de missie Drive-by,en moest de Pay N' Spray in aan het eind.

Ik had Sweet en Ryder thuis gebracht,en reed later verder in de Greenwood.

Maar er kwam maar geen schade op!

Alleen na een paar flinke crashes begon hij te roken,en had ook geen tijd om hem in mijn garage te zetten.

Is dat een bug,dat de Greenwood geen schade krijgt,of hoort dat zo?

Bewerkt: door Bossinkje
Geplaatst:

Ik denk dat dat zo hoort in die missie, omdat je dan pas net bent begonnen met het spel, en om dan al gelijk dood te gaan als je auto ontploft. :N

Geplaatst:

Hallo,

Waarschijnlijk heb je gewoon iets handigs ontdekt. Tijdens de missie Drive-By wordt er door de Ballas die je moet vermoorden veel op je geschoten. Een normale wagen zou dit absoluut niet trekken, hij zou naar een paar al gaan roken. Omdat de misie speelbaar moet blijven, hebben ze deze Greenwood dus kennelijk versterkt, oftewel meer 'leven' gegeven, zodat hij tegen een stootje kan tijdens deze missie. Kennelijk duurt dit effect ook nog voort na de missie.

Leuk gevonden in ieder geval, en nog veel plezier dan maar met je 'super-greenwood'. ^_^

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Geplaatst:

Nee,daar ligt het denk ik niet aan.

Het was niet tijdens de missie,maar nà de missie.Tijdens de missie was de auto hartstikke kapot.

En na een paar flinke crashes na de missie begon hij wel te roken,dus zou het niet echt helpen tijdens de missie.

• 2 weken later...
Geplaatst:

het is leuk voor je dat je een onverwoestbare auto hebt gevonden maar elke auto kan kapot dus rij met die greenwood naar de ballas en kijk of hij het volhoud tegen hun kogels ! :*D

Hallo,

Omdat de misie speelbaar moet blijven.....

Eigenlijk best logisch want anders is de missie veel te moeilijk

En het is net het omgekeerde van een ghost car die wil juist niet meer gemaakt worden :puh:

Bewerkt: door michelIII
Geplaatst:

Hij was onverwoestbaar toen ik klaar was met de missie,niet tijdens de missie.

Dus het is niet echt speciaal voor die missie,want dan zou die tijdens de missie ook wel onverwoestbaar zijn,wat dus niet het geval is.

Dan gaat mijn voorkeur toch echt wel uit naar de kogelvrije, explosievrije en brandvrije witte Feltzer uit End of the Line. Die is qua uiterlijk niet alleen mooier (ok, ok, kwestie van smaak), maar heeft ook een betere wegligging. En CJ springt in die auto zonder de deur te gebruiken, altijd leuk ^_^ . Ik dacht dat zelfs de banden kogelvrij zijn maar daar durf ik mijn hand niet voor in het vuur te steken.

Meer informatie op wikigta: >klik<

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:
Dan gaat mijn voorkeur toch echt wel uit naar de kogelvrije, explosievrije en brandvrije witte Feltzer uit End of the Line. Die is qua uiterlijk niet alleen mooier (ok, ok, kwestie van smaak), maar heeft ook een betere wegligging. En CJ springt in die auto zonder de deur te gebruiken, altijd leuk ^_^ . Ik dacht dat zelfs de banden kogelvrij zijn maar daar durf ik mijn hand niet voor in het vuur te steken.

Ja,die zou ik dan ook nemen.Die Greenwood kon namelijk nog wel branden en ontploffen.Alleen er kwam geen schade op.

Geplaatst:

Uiteraard gaan ook dit soort 'onverwoestbare' voertuigen kapot als het dak op het asfalt ligt en de wielen naar de hemel wijzen. :7

Geplaatst:
Uiteraard gaan ook dit soort 'onverwoestbare' voertuigen kapot als het dak op het asfalt ligt en de wielen naar de hemel wijzen. :7

Dat is nou wel jammer.Maarja,als hij op zijn kop licht,heb je er toch niks meer aan.:puh:

Geplaatst:

Leuk gevonden, Bossinkje!

Ga ik wel een sproberen als ik zin heb om een nieuwe savegame te openen :puh: (ik speel op ps2)

Khad per ongluk mn savegame waar ik aan de laatste story-line missie zat, gewist, kwas dan maar opnieuw begonnen voor die flying school...vet gaf man:p

Veel succes met je onverwoestbare Greenwood!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...