Jump to content

Wat vind je nou echt van de besturing?


denven

Wat vind je na al die tijd van de besturing van auto's  

90 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind je na al die tijd van de besturing van auto's

    • Kan er al mee overweg
      76
    • Niets aan veranderd
      1
    • Nog Steeds irritant
      4
    • Spel maar weggedaan
      2


Recommended Posts

He,misschien is het leuk om te laten weten wat je nou na al die tijd vind van de besturing van auto's.

Ben je er handiger mee geworden

Niets veranderd

Nog steeds zeer irritant

Spel weggedaan :puh:

ik kan er zelf al mee op schieten :) dus handiger mee geworden

Bewerkt: door denven
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • denven

    4

  • Jay;

    2

  • danielb

    2

  • StrongBongSmoke

    1

Top Posters In This Topic

handg, je kunt makkelijk rijden en schieten tegelijk

In verschillende andere GTAGames kan je ook gewoon een driveby uitvoeren. In San Andreas bijvoorbeeld. Daar kon je ook schieten en rijden tegelijk.

Ikzelf heb het spel gespeeld, alleen maar beperkt. Het rijden is irritanter geworden, je kunt niet meer keihard door te stad crossen. Dat vind ik jammer. Dat is weer iets minder GTA gevoel. Verder kan ik niet veel oordeel geven. :bier:

Bewerkt: door Fiegel5
Link to comment
Delen op andere websites

Kan er al mee overweg. Ik ben al verwend dus geen probleem voor mij maar ik heb nog altijd lastig met de motor.

ja motor idd, maar daar weet ik in ieder geval , dat je niet gelijk de gas er vol in moet gooien :puh:

ik druk gewoon langszaam op r2 op xbox , en dan gaat het wel goed :puh: heb al wel de wheelie achievement :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het minder, maar dat is omdat ik het leuk vind om met top snelheid bochten te nemen, nu moet je realistisch rijden en dat vind ik maar crap, dit is geen race sim. Maar motoren, dat is pure shit, ik denk niet dat de besturing van motoren ooit zo crap zal worden (in welk spel dan ook) dan in GTAIV.

Link to comment
Delen op andere websites

Het eerste waar ik me aan ergerde toen ik GTA IV begon te spelen was de besturing. De wapen en loop besturing is werkelijk prachtig maar de besturing van auto's is iets waar ik me totaal aan erger. Ik speel het spel op de Xbox dus het kan de knoppen achterin zijn maar alsnog is bochten moeilijker dan bij GTA SA bijvoorbeeld. Ook het schieten vanuit je auto is schandalig. Het richten gaat niet erg gemakkelijk terwijl je in de drukke straten van Liberty City om de vijf seconden een bocht maakt.

Het is dus iets en bijna het enige waar ik me aan erger. Ik kan er nu wel mee overweg maar het was gewoon veel beter als ze de GTA SA mentaliteit hadden overgenomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het eerste waar ik me aan ergerde toen ik GTA IV begon te spelen was de besturing. De wapen en loop besturing is werkelijk prachtig maar de besturing van auto's is iets waar ik me totaal aan erger. Ik speel het spel op de Xbox dus het kan de knoppen achterin zijn maar alsnog is bochten moeilijker dan bij GTA SA bijvoorbeeld. Ook het schieten vanuit je auto is schandalig. Het richten gaat niet erg gemakkelijk terwijl je in de drukke straten van Liberty City om de vijf seconden een bocht maakt.

Het is dus iets en bijna het enige waar ik me aan erger. Ik kan er nu wel mee overweg maar het was gewoon veel beter als ze de GTA SA mentaliteit hadden overgenomen.

Je kan gewoon keihard scheuren door de stad hoor, alleen nu moet je leren afremmen en je auto laten vieren voordat er een bocht komt. En dan midden in die bocht druk je die gaspedaal weer zo ver als het maar kan in. Mij lukt het iig prima. In multiplayer zit ik vaak tussen de 4 eerste binnenkomers. Ik ben ook al genoeg keren als nr.1 ge-eindigt terwijl je vaak vanalles moet ontwijken in de online modus i.v.m. irritante kindertjes die de boel gaan lopen blokkeren met bussen enzo. In ranked mode in de Pro Zone (Xbox 360) nog wel! :duh: Daar is dus de player match mode uitgevonden... Jackasses!

Link to comment
Delen op andere websites

handg, je kunt makkelijk rijden en schieten tegelijk

In verschillende andere GTAGames kan je ook gewoon een driveby uitvoeren. In San Andreas bijvoorbeeld. Daar kon je ook schieten en rijden tegelijk.

Ikzelf heb het spel gespeeld, alleen maar beperkt. Het rijden is irritanter geworden, je kunt niet meer keihard door te stad crossen. Dat vind ik jammer. Dat is weer iets minder GTA gevoel. Verder kan ik niet veel oordeel geven. :bier:

bij sa kon alleen naar links of rechts..

Bewerkt: door Jasper_
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...