Jump to content

Wat vind je nou echt van de besturing?


denven

Wat vind je na al die tijd van de besturing van auto's  

90 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind je na al die tijd van de besturing van auto's

    • Kan er al mee overweg
      76
    • Niets aan veranderd
      1
    • Nog Steeds irritant
      4
    • Spel maar weggedaan
      2


Recommended Posts

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • denven

    4

  • Jay;

    2

  • danielb

    2

  • StrongBongSmoke

    1

Top Posters In This Topic

:tu: ik vind het nou veel realistischer want in het echt kan je ook niet met volle snelheid gemakkelijk een bocht doorkomen en dat is nu ook zo.

het is eerst wel wennen hoe je met rijden etc. maar het wend echt wel na een tijdje ik heb het nu ook helemaal onder de knie ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het eerste waar ik me aan ergerde toen ik GTA IV begon te spelen was de besturing. De wapen en loop besturing is werkelijk prachtig maar de besturing van auto's is iets waar ik me totaal aan erger. Ik speel het spel op de Xbox dus het kan de knoppen achterin zijn maar alsnog is bochten moeilijker dan bij GTA SA bijvoorbeeld. Ook het schieten vanuit je auto is schandalig. Het richten gaat niet erg gemakkelijk terwijl je in de drukke straten van Liberty City om de vijf seconden een bocht maakt.

Het is dus iets en bijna het enige waar ik me aan erger. Ik kan er nu wel mee overweg maar het was gewoon veel beter als ze de GTA SA mentaliteit hadden overgenomen.

dus jij denkt dat schieten uit een auto in het echt makkelijk is? lijkt me niet heh? en dat het moeilijker is dan in SA is alleen maar beter. daar kon je op topsnelheid makkelijk door de meeste bochten heen. je moet gewoon oefenen, het is gewoon ongelooflijk vet. als je het gewone remmen VOOR de bochten doorhebt kan je gaan proberen er met de handrem erdoorheen te knallen. dat is erg handig soms

Link to comment
Delen op andere websites

dus jij denkt dat schieten uit een auto in het echt makkelijk is? lijkt me niet heh? en dat het moeilijker is dan in SA is alleen maar beter. daar kon je op topsnelheid makkelijk door de meeste bochten heen. je moet gewoon oefenen, het is gewoon ongelooflijk vet. als je het gewone remmen VOOR de bochten doorhebt kan je gaan proberen er met de handrem erdoorheen te knallen. dat is erg handig soms

Schieten vanuit de auto is inderdaad niet makkelijk in het echt. Maar de besturing ervan is in de game zelf gewoon bagger. Misschien is het voor jou wel leuk, maar ik vind het irritant. Ik heb GTA IV pas net en het rijden gaat me gemakkelijk af, ik zeg alleen dat het meer irritant is dan bij de voorgaande spellen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik hou ervan ik vind het realistiser en het maakt het spel wat moeilijker:D daar houd ik wel van meeste gta games zijn veel te makkelijk deze ook trouwens vooral in auto aim wat UIT moet voor de ervaren gta gamers vind ik maarja zelf weten

het spel is realistiser du mooier en leuker ik kan al goed overweg met alle voertuigen ook met dat bewegingsdetectie sixasis voor playstation dat is best moeilijk:P maar is gelukt alleen moterrijden alle moters zijn kut geworden zelfs de pcj 600 dat was mijn lievelings moter maar nu laa tik em altijd gewoon rijden klote dingen :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat hebben mensen toch met realisme of willen jullie echt dat je na 1 schot dood ligt dat als je iets te hard botst je niet meer kan lopen of dat als je van een trap afrent of springt je het ziekenhuis in rolt.En als je realisme wilt moet je je tv uitdoen en naar buiten gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...