Jump to content

modden op vista

Recommended Posts

Geplaatst:

allereerst sorry voor zovele noob topics maar ik probeer er wat van te snappen..ik zou dus graag willen modden op me laptop omdat de disklezer van me pc kapot is nu heb ik dit eens geprobeerd maar dat mislukte san andreas viel uit in de helft van het laden...en ja ik had hem gepatchd naar v1.00nu is mijn vraag hoe kan ik modden zonder enige problemen op me computer een windows xp lukte dit voordat er een kk cd ontplofte in die cd lezer ;o ik zou graag aleen auto's willen modden total conversions mods hoeven niet voor me ik kan werken met sami enz.. maar op deze pc lukt het maar niet (windows vista)

Geplaatst:

Het enige wat ik je mee kan geven is dat je SA moet starten met administrator rechten (compatibiliteits mode) EN dat alle naverwante programma's ook op deze manier gestart moeten worden. Uitgebreidde uitleg hierover vind je bovenaan dit subforum: >klik<

Succes ^_^

• 3 weken later...
Geplaatst:

heb v1 of v2 das want als v2 hebt kun je wel patchen maar dan zegtie (in het nederlands)steek aub de legale cd in de schijf of probeer eens die lul bestand veiwjderen in Gta San Andreas Files Niet deze map wel iets met gta_sa of zo iets

Geplaatst:

Gebruik jij een NO-cd crack? Zo ja, dan kan dat wel. En zit er wel de orginele cd in?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...