dn_mathias Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 weet er iemand de cheat code voor als je superman wilt zijn ? Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Hallo, Er is geen cheat om Superman te worden in GTA:SA. Alle cheats staan hier, en zoals je ziet, staat daar niets over superman bij. Wel heb je onsterfelijkheidscodes, maar niet echt iets wat jij zegt. Echter, er bestaat wel een mod om 'Superman' te worden. De mod zelf een een handige tutorial om hem te installeren vind je hier. Veel plezier, 'superman'! Met vriendelijke groeten, NeoSyp Reageren
dn_mathias Geplaatst: 22 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Hallo,Er is geen cheat om Superman te worden in GTA:SA. Alle cheats staan hier, en zoals je ziet, staat daar niets over superman bij. Wel heb je onsterfelijkheidscodes, maar niet echt iets wat jij zegt. Echter, er bestaat wel een mod om 'Superman' te worden. De mod zelf een een handige tutorial om hem te installeren vind je hier. Veel plezier, 'superman'! Met vriendelijke groeten, NeoSyp maar dat staat op you tube Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Hoogstwaarschijnlijk bedoel jij dan . Echter, dit is een soort 'trailer' voor de mod die ik je net gaf. Dus niet met een cheat gedaan, maar met de mod. Mocht je een ander filmpje bedoelen; Niet alles geloven Met vriendelijke groeten, NeoSyp Reageren
dn_mathias Geplaatst: 22 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Hoogstwaarschijnlijk bedoel jij dan . Echter, dit is een soort 'trailer' voor de mod die ik je net gaf. Dus niet met een cheat gedaan, maar met de mod. Mocht je een ander filmpje bedoelen; Niet alles geloven Met vriendelijke groeten, NeoSyp hij kan het bij mij niet openen Reageren
dn_mathias Geplaatst: 22 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Hoogstwaarschijnlijk bedoel jij dan . Echter, dit is een soort 'trailer' voor de mod die ik je net gaf. Dus niet met een cheat gedaan, maar met de mod. Mocht je een ander filmpje bedoelen; Niet alles geloven Met vriendelijke groeten, NeoSyp hij kan het bij mij niet openen hoe moet je dat dan op het spel zetten ? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Allereerst moet je het .zip of .rar bestandje uitpakken met WinRar. Dan volg je simpelweg de instructies uit de readme op Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.