josie Geplaatst: 3 maart 2005 Rapport Geplaatst: 3 maart 2005 bij mij wel, mss een bug Jongen voor je zoiets post kijk ook naar de tijd wanneer het is gepost. Toen was het 25 Feb. Reageren
marco2 Geplaatst: 4 maart 2005 Rapport Geplaatst: 4 maart 2005 ik hed die kaart ff bekeken, en daar straat dat die hunter na een bepaalde missie bij de airport staat, welke missie is dat? Reageren
Mathiz Geplaatst: 4 maart 2005 Rapport Geplaatst: 4 maart 2005 ja ik ook niet dus wil ik weten of het wel kan Ja het gaat door gewoon op je cirkeltje op je controller te drukken dan kan je wel schieten. Je ziet het misschien niet zo goed maar je hoort het wel.Hij maakt hetzelfde schiet geluid als de Rustler. ik heb nooit geweten dat je met een rustler kan schieten en als rondje het niet doet moet je eens proberen om te schieten metL1 meestal kun je daar mee schieten als je in een voertuig zit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.