NigelSlangen Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 ik wou HUUB! [/font] maar jaap won wie wouden jullie?! Reageren
bassiebas6 Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Ik wou graag dat jaap ging winnen, en dat is uiteindelijk ook gebeurt. Ik had het idee dat brain ging winnen omdat hij veel stemmen had, maar helaas voor hem Reageren
Impulse_W Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Fuck de gouden kooi. Onzin van de eerste plank. Reageren
NigelSlangen Geplaatst: 22 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Fuck de gouden kooi. Onzin van de eerste plank. dan kijk hier niet! Reageren
Kraay Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Fuck de gouden kooi. Onzin van de eerste plank. dan kijk hier niet! Hij had zn ogen ook dicht, hij wist de reply button zo te vinden Reageren
Dinkydau Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 (bewerkt) Gevolgd heb ik de gouden kooi niet, maar ik vind Jaap er wel goed uitzien om te winnen. Edit: O, het blijkt dat Jaap ook gewonnen had? Nou dat is al helemaal mooi. Bewerkt: 22 mei 2008 door Dinkydau Reageren
IV trailer Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Jaapiejoooooo Japiejoooooo Japiejooooo. Reageren
Big Playahh Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 ik wou HUUB![/font] maar jaap won wie wouden jullie?! ^^idd^^ Reageren
ScarPacino Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Ik wou dat Brain wint, maarja nu heeft die dikke oplichter gewonnen. Reageren
Gino99 Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Jaap,maar alleen vond ik het wel zwak van hem dat hij al z'n geld aan stichting Jaap gaf Reageren
Fyre Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Ik zou de poll eerder veranderen naar: "Wie mag als eerst een nekschot krijgen?" Enorm trieste personen zijn 't gewoon. Allemaal. Reageren
gammie_ Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Ik was voor Brain. Waarom? Ten eerste zat hij er vanaf het begin af aan al in, dus dan vind ik eingelijk dat hij er het meeste recht op had. Ten tweede vind ik hem gewoon een goeie speler. Bedacht goeie tactieken zonder er een klere bende van te maken zoals Jaap... Ik denk ook dat daarom Jaap gewonnen heeft. Simpel mensen vinden het nou eenmaal leuk om te zien dat er een ''mafkees'' rare stunts uit haalt. Opzich kon ik er ook wel weer om lachen maar om dan meteen 1ste te worden vind ik ook wel een beetje overdreven. Dan liever eerste prijs voor ''Wie heeft de gekste stunts uit gehaald''. Denk ook wel dat hij net aan net gewonnen heeft, omdat hij zogenaamd een deel van zijn prijzen geld aan een ''Goed doel'' zou geven... Uiteindelijk is het dus ook ''Oplichterij'' van Jaap, daarom gun ik het hem ook niet. Maar daar valt niks meer aan te veranderen... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.