Jump to content

wie moest gouden kooi winnen?

20 leden hebben gestemd

1. 1. wie?

• jaap
      12
    • amanda
      1
    • brian
      4
    • huub
      2

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wou graag dat jaap ging winnen, en dat is uiteindelijk ook gebeurt.

Ik had het idee dat brain ging winnen omdat hij veel stemmen had, maar helaas voor hem :N

Geplaatst:
Fuck de gouden kooi. Onzin van de eerste plank. :duh:

dan kijk hier niet! :cya:

Hij had zn ogen ook dicht, hij wist de reply button zo te vinden :Y

Geplaatst: (bewerkt)

Gevolgd heb ik de gouden kooi niet, maar ik vind Jaap er wel goed uitzien om te winnen.

Edit: O, het blijkt dat Jaap ook gewonnen had? Nou dat is al helemaal mooi.

Bewerkt: door Dinkydau
Geplaatst:

Ik zou de poll eerder veranderen naar: "Wie mag als eerst een nekschot krijgen?" :7

Enorm trieste personen zijn 't gewoon. Allemaal.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik was voor Brain. Waarom? Ten eerste zat hij er vanaf het begin af aan al in, dus dan vind ik eingelijk dat hij er het meeste recht op had. Ten tweede vind ik hem gewoon een goeie speler. Bedacht goeie tactieken zonder er een klere bende van te maken zoals Jaap... Ik denk ook dat daarom Jaap gewonnen heeft. Simpel mensen vinden het nou eenmaal leuk om te zien dat er een ''mafkees'' rare stunts uit haalt. Opzich kon ik er ook wel weer om lachen maar om dan meteen 1ste te worden vind ik ook wel een beetje overdreven. Dan liever eerste prijs voor ''Wie heeft de gekste stunts uit gehaald''. Denk ook wel dat hij net aan net gewonnen heeft, omdat hij zogenaamd een deel van zijn prijzen geld aan een ''Goed doel'' zou geven... Uiteindelijk is het dus ook ''Oplichterij'' van Jaap, daarom gun ik het hem ook niet. Maar daar valt niks meer aan te veranderen...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...