Jump to content

Rampages onzichtbaar


Feoreunn

Recommended Posts

Speciaal even geregistreerd omdat ik een nogal groot probleem heb met Vice City. Ik zie namelijk geen enkele rampage. Ze zitten er gewoon niet in. Ik heb met behulp van een kaart verschillende punten bezocht waar er een zou moeten zitten, maar ik zie helemaal niets. Dus mijn vraag is: Hoe in hemelsnaam komt dit en wat kan ik er eventueel aan doen?

Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Speciaal even geregistreerd omdat ik een nogal groot probleem heb met Vice City. Ik zie namelijk geen enkele rampage. Ze zitten er gewoon niet in. Ik heb met behulp van een kaart verschillende punten bezocht waar er een zou moeten zitten, maar ik zie helemaal niets. Dus mijn vraag is: Hoe in hemelsnaam komt dit en wat kan ik er eventueel aan doen?

Alvast bedankt.

Ze liggen vaak achter muurtjes, in steegjes, op daken, achter bomen ect. Goed zoeken dus.

Wat ook kan is dat je ze allemaal al hebt gehaalt, dan verschijnen ze niet nog een keer. Tenzij je overnieuw begint.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk hier eens.

Dat is het kaartje dat ik heb gebruikt. Ik heb verschillende van die plekken bezocht, afgespeurd en al, maar ik zie helemaal niets. en als ik die afbeeldingen bekijk van de locaties: Soms sta ik exact op de plek waar dat icoontje zou moeten verschijnen, maar er staat er gewoon geen. Het is trouwens ook wel wat vreemd dat ik na een weekje spelen er nog geen enkel zou gezien hebben, niet? Zo goed liggen ze zo te zien nu ook weer niet verstopt. Volgens mij is dit een bug van formaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk hier eens.

Dat is het kaartje dat ik heb gebruikt. Ik heb verschillende van die plekken bezocht, afgespeurd en al, maar ik zie helemaal niets. en als ik die afbeeldingen bekijk van de locaties: Soms sta ik exact op de plek waar dat icoontje zou moeten verschijnen, maar er staat er gewoon geen. Het is trouwens ook wel wat vreemd dat ik na een weekje spelen er nog geen enkel zou gezien hebben, niet? Zo goed liggen ze zo te zien nu ook weer niet verstopt. Volgens mij is dit een bug van formaat.

Ja,maar als je op bijv. Rampage 1 klikt,krijg je de locatie én een foto van de plek waar hij ingame zit.

Zo kun je dus op precies dezelfde plek gaan staan als op de foto.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel op die plek ben ik gaan staan en er gebeurde niets. Om te bewijzen dat ik wel degelijk geen doodshoofd-icoontje zie:

vicecityjn4.png

En nee, ik heb de rampage beslist nog niet gedaan. Ik kan wel nog wat van die afbeeldingen maken, maar het verdict zal hetzelfde blijven: Geen rampage te zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer eens GTA Vice City opnieuw te installeren?

Ben ik in de lange termijn van plan, maar ik zit nu al net iets te ver om helemaal opnieuw te beginnen, snap je. Ik wou gewoon even weten of er een mogelijkheid bestaat om de rampages alnog in het spel te krijgen. Nu, bedankt voor de reacties tot nu toe alleszins.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor het geval je dit nog leest, je saved games gaan niet verloren als je Vice City opnieuw installeerd. Die worden bij de GTA Vice City User Files in mijn documenten opgeslagen

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan je savegame eens proberen up te loaden hier op het forum. Dan kunnen wij er eens naar kijken. Als wij gewoon de rampages kunnen zien, dan zal het aan jouw GTA: VC liggen. Upload dus even je savegame. Je doet dit door GTAVCsf*.b (waarbij * voor een nummer van 1 t/m 8 is) te uploaden uit de map GTA Vice City User Files uit de map Mijn Documenten.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, ik ben hier enkele dagen niet geweest. Ik heb zoals gevraagd mijn savegame even upgeload, maar ik ga het spel zowiezo even opnieuw installeren nu (ik wist niet dat je je savegames zo gemakkelijk kon bewaren).

Edit: Juist even opnieuw geïnstalleerd en nog steeds geen rampages.

GTAVCsf1.b

Bewerkt: door Feoreunn
Link to comment
Delen op andere websites

Het probleem moet echt bij jou liggen, want ik zie rampages liggen.

Bewijs:

rampagequ4.th.jpg

Misschien kan je een savegame aanvraag doen om alle rampages te doen, zodat je de 100% nog kan behalen?

Verder misschien eens proberen het bestandje gta_vc.set uit de map GTA Vice City User Files te verwijderen?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat SET-bestand komt gewoon terug als ik het spel opstart. Het enige wat verandert is dat de controls gereset zijn. Wat die 100% betreft, het gaat mij eigenlijk niet echt daar om en moest dat wel zo zijn, deed ik de rampages liever zelf, snap je?

Misschien ligt het hieraan trouwens: Ik heb het spel geleend van een vriend en om het zonder CD te kunnen spelen een crack gebruikt.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat SET-bestand komt gewoon terug als ik het spel opstart. Het enige wat verandert is dat de controls gereset zijn. Wat die 100% betreft, het gaat mij eigenlijk niet echt daar om en moest dat wel zo zijn, deed ik de rampages liever zelf, snap je?

Misschien ligt het hieraan trouwens: Ik heb het spel geleend van een vriend en om het zonder CD te kunnen spelen een crack gebruikt.

Ik begrijp je maar je probleem ligt zo goed als zeker aan die crack. Koop dus even GTA: Vice City in een winkel, het kost je maar zo'n € 10. Je kan het natuurlijk ook tweedehands op Kapaza of Ebay kopen ...

Wij mogen je niet verder helpen aangezien je GTA illegaal hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik begrijp het en ik zal eens gaan rondneuzen voor een eigen kopie. Als je het kan lenen, lijkt het nu eenmaal gemakkelijker, zie je. Met alle gevolgen vandien dan natuurlijk. Alleszins bedankt voor alle hulp.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...