GTA Haas Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 (bewerkt) Beste GTA Forum leden, Ok heb mijn eerste signature gemaakt zonder tuts te volgen! Hier is ie dan: Ik kon de Sig helaas niet op de goeie maat krijgen, Rates?! Bewerkt: 3 november 2008 door GTA Haas Reageren
Bossinkje Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Behalve dat hij niet op maat is,vindt ik hem erg leuk! Ookal is hij een beetje simpel. 7/10 Reageren
GTA Haas Geplaatst: 24 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Behalve dat hij niet op maat is,vindt ik hem erg leuk!Ookal is hij een beetje simpel. 7/10 Bedankt voor je reactie Bossinkje,maar weet iemand hoe ik mijn sig op goede hoogte kan krijgen? Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Dan moet ik eerst weten of je Photoshop gebruikt. Ik neem aan van wel . Dan ga je naar: File, New. Dan zie je dit schermpje als het goed is: Dan klik je op een van deze 2 dingen: Dan mag je bij Width Max. 500 invullen. En bij Height Max. 150. Veel succes! Nu je sig: Wat bossinkje ook al zei, hij is wel een beetje simpel maar wel leuk bedacht. Je kan hem nog niet als sig dragen, omdat hij véél te groot is. Als je hem op maat maakt en dan in je sig zet, dan is het goed . Probeer er eens een render in te plakken. (Een plaatje zoals dit). Ik raad je aan om nog een heleboel tutorials te gaan volgen hoor . Ik was ook niet meteen goed (misschien nu nog niet zo ). Dus nu geef ik je nog een 6. Maar ik weet zeker als je goed bent, dat ik je later misschien wel een 10 mag geven! Dus veel succes nog . Reageren
GTA Haas Geplaatst: 24 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Dan moet ik eerst weten of je Photoshop gebruikt. Ik neem aan van wel . Dan ga je naar:File, New. Dan zie je dit schermpje als het goed is: Dan klik je op een van deze 2 dingen: Dan mag je bij Width Max. 500 invullen. En bij Height Max. 150. Veel succes! Nu je sig: Wat bossinkje ook al zei, hij is wel een beetje simpel maar wel leuk bedacht. Je kan hem nog niet als sig dragen, omdat hij véél te groot is. Als je hem op maat maakt en dan in je sig zet, dan is het goed . Probeer er eens een render in te plakken. (Een plaatje zoals dit). Ik raad je aan om nog een heleboel tutorials te gaan volgen hoor . Ik was ook niet meteen goed (misschien nu nog niet zo ). Dus nu geef ik je nog een 6. Maar ik weet zeker als je goed bent, dat ik je later misschien wel een 10 mag geven! Dus veel succes nog . Bedankt voor de Tips Unmountable Tijmen Reageren
1974 Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Simpel maar wel mooi,en dat zwart en geel passen goed bij me kaar 10/10 . Reageren
GTA Haas Geplaatst: 24 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 (bewerkt) Simpel maar wel mooi,en dat zwart en geel passen goed bij me kaar 10/10 . Heel erg bedankt 1973 Edit: Hier word ik nou vrolijk van! Bewerkt: 3 november 2008 door GTA Haas Reageren
2fast{0} Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Ik wil Unmountable Tijmen even aanvullen: Je hebt ook een sneltoets voor een nieuwe file, zo hoef je niet telkens naar File en New te gaan. Klik gewoon op CTRL+N voor een nieuwe file en voor een nieuwe Layer klik je op CTRL+Shift+N! En de maten zijn alleen max. 500 x 150 px. op dit forum in je handtekening! En nu over naar je signature: Ik vind hem erg goed gelukt, het past allemaal wel netjes bij elkaar, alleen ja, de maat is wat klein. Probeer volgende keer dus aan je maat te denken, maarja je wist nog niet hoe het werkte. Voor de rest vind ik je tekst wel mooi in de hok geplaatst en ziet het geheel er ook mooi uit, want geel en zwart zijn mooie kleuren om te combineren! Ga zo door dan komt het zeker goed! Mvg, 2fast{0} Reageren
GTA Haas Geplaatst: 24 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 (bewerkt) Jongens een vraagje, is dit de goede Photoshop? Ik heb Adobe Photoshop 8.0.1 is die wel goed genoeg? Edit: Heb al CS2 Bewerkt: 3 november 2008 door GTA Haas Reageren
2fast{0} Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Jongens een vraagje,is dit de goede Photoshop? Ik heb Adobe Photoshop 8.0.1 is die wel goed genoeg? Je moet een Adobe Photoshop CS2 of Adobe Photoshop CS3 hebben wil je een goeie hebben! Reageren
1974 Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Simpel maar wel mooi,en dat zwart en geel passen goed bij me kaar 10/10 . Heel erg bedankt 1973 EDIT:Hier wordt ik vrolijk van Graag gedaan joh . Reageren
GTA Haas Geplaatst: 24 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Jongens een vraagje,is dit de goede Photoshop? Ik heb Adobe Photoshop 8.0.1 is die wel goed genoeg? Je moet een Adobe Photoshop CS2 of Adobe Photoshop CS3 hebben wil je een goeie hebben! Waar kan ik die downloaden? Reageren
gta-pilot Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Jongens een vraagje,is dit de goede Photoshop? Ik heb Adobe Photoshop 8.0.1 is die wel goed genoeg? Je moet een Adobe Photoshop CS2 of Adobe Photoshop CS3 hebben wil je een goeie hebben! Voor tus alleen is CS2 goed maar de gene die hij heeft is ook goed. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Ehmm, het enigste wat je mag downloaden is de trial. Als je hem echt wil hebben (Dus geen Trial) Ben je gauw tussen de €1.000 á €2.000 kwijt. Er is een mogenlijkheid om hem echt te krijgen zonder te betalen, maar dat is illigaal en daar helpen we niet mee . Veel succes ! Reageren
GTA Haas Geplaatst: 24 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Welke Photoshop is de beste in signature's maken is dat CS3 of CS2? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.