peter-de-gekste Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2008 Hallo mensen, Ik ben op het punt dat ik de Infernus heb gekregen van de vriend van Bernie, of hoe die gast ook mag heten. Nou had ik de auto op de parkeerplaats bij mijn savehouse in Alderny gezet. Kom ik daar terug, is de auto weg. Hoe kan dit? MvG Peter-de-gekste Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-mike Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2008 Hallo mensen,Ik ben op het punt dat ik de Infernus heb gekregen van de vriend van Bernie, of hoe die gast ook mag heten. Nou had ik de auto op de parkeerplaats bij mijn savehouse in Alderny gezet. Kom ik daar terug, is de auto weg. Hoe kan dit? MvG Peter-de-gekste gepikt omdat je hem niet afgesloten hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Destilios Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2008 Hallo mensen,Ik ben op het punt dat ik de Infernus heb gekregen van de vriend van Bernie, of hoe die gast ook mag heten. Nou had ik de auto op de parkeerplaats bij mijn savehouse in Alderny gezet. Kom ik daar terug, is de auto weg. Hoe kan dit? MvG Peter-de-gekste ik heb zelf geen idee hoe het gebeurd maar ik heb het ook ontdekt ja gebeurde mij gister ook. ik had afgelopen week gta story line uitgespeeld en ik d8 gister laat ik eens een rondje gaan rijden in mijn infernus, kom ik bij savehouse aan auto weg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2008 Jullie laten jullie auto vast aanliggen, om hem te sluiten druk gewoon langer op de knop die voor uitstappen dient. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Berik Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2008 en toen jullie hem daar plaatste heb je hem toen meteen gesaved? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Destilios Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2008 Jullie laten jullie auto vast aanliggen, om hem te sluiten druk gewoon langer op de knop die voor uitstappen dient. dit weet ik bij ps3 gewoon langer 3hoekje indrukken en dan gaat de auto helemaal uit anders als je hem ff. indrukt blijft ie nog aanstaan en dan hoor je ook nog de muziek uit de auto komen (goed detail vind ik) en toen jullie hem daar plaatste heb je hem toen meteen gesaved? ja meteen gesaved anders als ik heb niet save dan ben je hem altijd kwijt en dan moest ik die missie toch weer opnieuw doen en had ik hem weer die auto.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-mike Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2008 Jullie laten jullie auto vast aanliggen, om hem te sluiten druk gewoon langer op de knop die voor uitstappen dient. dit weet ik bij ps3 gewoon langer 3hoekje indrukken en dan gaat de auto helemaal uit anders als je hem ff. indrukt blijft ie nog aanstaan en dan hoor je ook nog de muziek uit de auto komen (goed detail vind ik) en toen jullie hem daar plaatste heb je hem toen meteen gesaved? ja meteen gesaved anders als ik heb niet save dan ben je hem altijd kwijt en dan moest ik die missie toch weer opnieuw doen en had ik hem weer die auto.. stond de wagen in de gele rechthoek. Want van tijd rijden de auto's er tegen en dan komt één van je wagens uit het gele vak te staan en is hij ietsjes later weg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Destilios Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2008 stond de wagen in de gele rechthoek.Want van tijd rijden de auto's er tegen en dan komt één van je wagens uit het gele vak te staan en is hij ietsjes later weg. ja anders lijkt het me logisch dat ie weg is he want dan word die auto niet gesaved Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter-de-gekste Geplaatst: 23 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2008 Ik had hem in het gele vak staan en gesaved. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NoSe Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2008 Bij xbox is het ook hetzelfde, ff "Y" wat langer inhouden en hij sluit je wagen af. Daarna saven in je safehouse en je auto staat er gewoon altijd. Wel koel dat je je wagen langs de weg kan laten daar zonder dat tie gejat wordt, tenminste wel goed afsluiten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2008 Ik had hetzelfde,dus ik had mijn Turismo voor in dat gele vak geparkeerd,en dan sla ik op en dan een missie doen maar dan steel ik een auto en dan laat ik die Turismo altijd staan de zesde keer kwam ik naar buiten was die auto weg . Maar er rijden wel ook Turismo's rond dacht ik dus ik kom er vast wel eentje tegen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Brambor Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2008 je had niet meer dan 2 'voertuigen' erin staan? Want dan verdwijnt er altijd (willekeurig) eentje =] bij mij bleef ie er gewoon, maar uiteindelijk heb ik hem gemold ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2008 Wat bij mij soms gebeurd waardoor de auto weggaat is door het verkeer. Let er maar eens op als je een auto in je parkeervak zet (die wel blijft staan) en je komt aanrijden in een taxi. Die taxi ramt altijd jouw geparkeerde auto, waardoor die op de stoep komt te staan en daardoor niet meer in het parkeervak staat. Soms kan het ook zijn dat als je in je safehouse bent, er buiten een ongeluk gebeurd waar hetzelfde gebeurd. Dus ik zou er op letten als je een auto neerzet of er omheen niemand met auto's aan het raggen is. Tip: Doe ook je deuren dicht!. Als je ze open laat kan het zijn dat andere auto's er tegenaan botsen zodat hij uit het parkeervak geschoven wordt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter-de-gekste Geplaatst: 23 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2008 je had niet meer dan 2 'voertuigen' erin staan? Want dan verdwijnt er altijd (willekeurig) eentje =]bij mij bleef ie er gewoon, maar uiteindelijk heb ik hem gemold ^^ Dat was mijn enige in dat vak, maar dat hoort volgens mij niet uit te maken aangezien ik in mijn savehouse in Algonquin wel 2 auto's in het vak heb staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WWW.outer Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2008 Ik had een keer een comet voor de deur staan, en ik was naast m'n safehouse een beetje aan het rotzooien met de politie, vervolgens pak ik een auto op straat en ga ervandoor, zie ik als ik achteruit kijk dat een politie MIJN comet jat en achter me aan gaat! toen was die ook weg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.