Jump to content

Hoeveel uur heb jij er al opzitten ?


NoSe

Recommended Posts

Jezus, ben ik er dan zó aan verslaafd?! Ik had verwacht dat er nog wel meer mensen waren die zo lang gespeeld hadden inmiddels. :$ Ik heb wel gewoon een leven en een baan hoor... Alleen speel ik geen andere spellen momenteel, misschien dat het daar aan ligt. :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Jezus, ben ik er dan zó aan verslaafd?! Ik had verwacht dat er nog wel meer mensen waren die zo lang gespeeld hadden inmiddels. :$ Ik heb wel gewoon een leven en een baan hoor... Alleen speel ik geen andere spellen momenteel, misschien dat het daar aan ligt. :cab:

nu half uurtje heb hem zojuist gekregen gta IV is egt tof :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen idee. Zal is gaan kijken hoeveel uur. Maar heb ook best veel MP gedaan en dat rekent hij er niet bij. Zit iedergeval wel op 95,50% gameplay :puh: Moet alleen die klote duiven nog en die Car theft

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

Ongeveer 139 uur momenteel...

wtf!!!! ik heb maar 51 uur!

Iscariah, ik ben eerlijk uitgesproken zwaar jaloers... Ik heb de game sinds de releasedag in huis, en zit nu op zo'n 50 uur... Maarja, ik heb een zoontje van 3 die ik liever niet blootstel aan Liberty Violence, en een baan in de vrijetijdsbranche (ben manager in een theater) dus zit vaak op mijn werk als mijn zoontje in bed ligt, ipv achter de console! RESPECT! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...