Jump to content

100% stats


Tha_Axid

Recommended Posts

hallo,

ik ben een week geleden weer eens begonne met GTA VC, en ik had alle missies zo uitgespeeld, dus d8, dan ga ik maar voor de 100%.

Ik heb alles uitgevoerd wat er in de lijst staat op de wiki, maar zit nogsteeds maar op 99%.

weet iemand toevallig iets wat niet in de lijst staat?

bij de boatyard heb ik trouwens niet alle 6 de levels gehaald, maar 2of 3, maar er staat bij dat dat niet nodig is.

Link to comment
Delen op andere websites

hallo,

ik ben een week geleden weer eens begonne met GTA VC, en ik had alle missies zo uitgespeeld, dus d8, dan ga ik maar voor de 100%.

Ik heb alles uitgevoerd wat er in de lijst staat op de wiki, maar zit nogsteeds maar op 99%.

weet iemand toevallig iets wat niet in de lijst staat?

bij de boatyard heb ik trouwens niet alle 6 de levels gehaald, maar 2of 3, maar er staat bij dat dat niet nodig is.

Misschien handig oom je savegame eventjes hier als bijlage te postten, zodat een Vice City kenner er eventjes naar kan kijken. Lijkt me een snellere weg dan dat je zelf alles moet gaan nazoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

hallo,

ik ben een week geleden weer eens begonne met GTA VC, en ik had alle missies zo uitgespeeld, dus d8, dan ga ik maar voor de 100%.

Ik heb alles uitgevoerd wat er in de lijst staat op de wiki, maar zit nogsteeds maar op 99%.

weet iemand toevallig iets wat niet in de lijst staat?

bij de boatyard heb ik trouwens niet alle 6 de levels gehaald, maar 2of 3, maar er staat bij dat dat niet nodig is.

Misschien handig oom je savegame eventjes hier als bijlage te postten, zodat een Vice City kenner er eventjes naar kan kijken. Lijkt me een snellere weg dan dat je zelf alles moet gaan nazoeken.

oh dat is wel handig ja :puh:

welk bestand moet ik dan precies sturen? (de naam)

is dat loadsc0.TXD?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, het bestand dat jij moet hebben is GTAVCsfx.b, welke je in 'Grand Theft Auto User Files « Mijn Documenten' aantreft. Het stukje wat ik 'x' heb genoemd in de naam van het bestand, varieert van de getallen 1 t/m 8, afhankelijk op welk slot je spel staat opgeslagen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, het bestand dat jij moet hebben is GTAVCsfx.b, welke je in 'Grand Theft Auto User Files « Mijn Documenten' aantreft. Het stukje wat ik 'x' heb genoemd in de naam van het bestand, varieert van de getallen 1 t/m 8, afhankelijk op welk slot je spel staat opgeslagen.

hier is t

GTAVCsf1.b

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal het even grondig doorzoeken. :)

Gevonden! Je moet de Riffle Range nog doen. (in de Downtown Ammunation)

Iedereen denkt dat als je de missie The Shootist haalt, je dan ook gelijk de missie Riffle Range hebt gehaalt.

Maar dat is niet zo, je moet nu alleen nog de Riffle Range behalen met 45 punten of meer. ;)

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal het even grondig doorzoeken. :)

Gevonden! Je moet de Riffle Range nog doen. (in de Downtown Ammunation)

Iedereen denkt dat als je de missie The Shootist haalt, je dan ook gelijk de missie Riffle Range hebt gehaalt.

Maar dat is niet zo, je moet nu alleen nog de Riffle Range behalen met 45 punten of meer. ;)

het probleem is opgelost, heel erg bedankt voor de hulp

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...