The-oracle Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 hallloooo, K had een vraagje Ik heb een ps3 en ik wil er afbeeldingen, muziek en video's op zetten maar als ik een USB disk erop doe, en ik doe alles weergeven en kies de afbeelding, dan kan ik alleen als achtergrond instellen en nog wat dingetjes maar ik weet niet hoe ik plaatjes naar de harde schijf moet kopieren, met muziek is dat hetzelfde, van een CD af lukt het wel maar vanaf men MP3 speler niet, video''s heb ik nog niet geprobeert maar miss kan iemand een uitleg geven hoe je bestanden op je ps3 zet Grtz The-Oracle Reageren
Robin2130 Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Je zal eerst enkele mappen moeten aanmaken op je memorytick. MUSIC voor muziek. MOVIES voor filmpjes IMAGES voor afbeeldingen. Vervolgens moet je je bestanden in de juiste map zetten Wat je ook kan doen is je memorystick of Mp3speler op je XMB selecteren en dan driehoekje en dan Alles Weergeven selecteren. Je ziet dan alle bestanden die je op je memorystick heb staan. Succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.