Jump to content

GTA4 online besteld - hoe lang wachten?


Pennywise The Clown

Recommended Posts

Ik heb gister een bundel met een PS3 + GTAIV besteld bij Bol.com.

De advertentie citeerde dat wanneer ik hem voor 21:00 bestelde, ik hem de volgende dag in huis zou hebben.

Het is inmiddels 14:00, en ik vroeg me af hoe laat die levering dan zou zijn? Het staat nergens op de site zelf, maar wat zijn jullie ervaringen met deze site mbt de levering van de producten?

Link to comment
Delen op andere websites

TNT Post bezorgd tot ongeveer 17:00. Je kan dus nog even moeten wachten.

Ik kreeg GTA4 zelfs op de dag van de release pas binnen rond 17:20. Dit oa. omdat daarna natuurlijk Koninginnedag enzo was en dus geen post werd bezorgd.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, het was juist goedkoper, en ik kon geen andere goedkopere bundels vinden. Ik betaal voor de bundel 435 euro, lijkt me een prima prijsje. Maar dat terzijde...

@Joriz: TNT is een uurtje geleden langs geweest met een foldertje en een bankafschrift. Die gast was welliswaar op de fiets, maar het is dus mogelijk dat iemand anders met een busje komt afleveren?

Link to comment
Delen op andere websites

TNT is een uurtje geleden langs geweest met een foldertje en een bankafschrift. Die gast was welliswaar op de fiets, maar het is dus mogelijk dat iemand anders met een busje komt afleveren?

Ik heb hem zelf samen met een Xbox bij Dynabyte besteld en ze kwamen met een busje. Het lijkt me gek dat ze je PS3 komen brengen met de fiets of dat ze zelfs lopend komen. Ga dus maar uit van een busje en als het zo is dat ze door omstandigheden je huis niet kunnen vinden of iets dergelijks, dan kan je het bij het bij het postkantoor op komen halen. Gewoon een beetje geduld.

Link to comment
Delen op andere websites

TNT is een uurtje geleden langs geweest met een foldertje en een bankafschrift. Die gast was welliswaar op de fiets, maar het is dus mogelijk dat iemand anders met een busje komt afleveren?

Ik heb hem zelf samen met een Xbox bij Dynabyte besteld en ze kwamen met een busje. Het lijkt me gek dat ze je PS3 komen brengen met de fiets of dat ze zelfs lopend komen. Ga dus maar uit van een busje en als het zo is dat ze door omstandigheden je huis niet kunnen vinden of iets dergelijks, dan kan je het bij het bij het postkantoor op komen halen. Gewoon een beetje geduld.

Ik heb al vanaf 29 April gedult :7 En het probleem is dat ik tot Maandag moet wachten, indien ze hem vandaag niet leveren. Of kan ik hem daadwerkelijk bij het postkantoor op komen halen het weekend?

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry man, maar eigenlijk is er een landelijke staking vandaag. Tenzij je een postbezorger op je route hebt, zal er geen postbode komen vandaag. (Postbodes en postbezorgers hebben verschillende CAO's en de postbodes doen meer. Postbezorgers bezorgen alleen en staken niet vandaag.)

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry man, maar eigenlijk is er een landelijke staking vandaag. Tenzij je een postbezorger op je route hebt, zal er geen postbode komen vandaag. (Postbodes en postbezorgers hebben verschillende CAO's en de postbodes doen meer. Postbezorgers bezorgen alleen en staken niet vandaag.)

Zoals ik al zij, er is al een postbode langs geweest met wat rekeningen en afschriften. Er is geen staking vandaag, en al helemaal niet landelijk. Op het nieuws is hier niets over te horen, en op internet niets over te lezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Van bol.com krijg je altijd een mail dat de bestelling verzonden is (de avond dat je hem besteld heb). Als je die niet gekregen heb, dan ontvang je het pakket niet.

En ze brengen die dozen altijd met een bussie, Vindt knap als ze dat met de post(fiets) doen :7

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon wachten. Ik snap eigenlijk niet waarom je, als je niet kan wachten, de game bij bol.com bestelt. Is het ook nog eens duurder.
Nee, het was juist goedkoper, en ik kon geen andere goedkopere bundels vinden. Ik betaal voor de bundel 435 euro, lijkt me een prima prijsje. Maar dat terzijde...

@Joriz: TNT is een uurtje geleden langs geweest met een foldertje en een bankafschrift. Die gast was welliswaar op de fiets, maar het is dus mogelijk dat iemand anders met een busje komt afleveren?

Bol.com is zo betrouwbaar niet, komt vaak voor dat ze opeens melden dat de voorraad niet toereikend is ofzo.

Waarom ga je niet naar de mediamarkt? PS3pakket; GTA plus PS3 voor 435 E!

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon wachten. Ik snap eigenlijk niet waarom je, als je niet kan wachten, de game bij bol.com bestelt. Is het ook nog eens duurder.
Nee, het was juist goedkoper, en ik kon geen andere goedkopere bundels vinden. Ik betaal voor de bundel 435 euro, lijkt me een prima prijsje. Maar dat terzijde...

@Joriz: TNT is een uurtje geleden langs geweest met een foldertje en een bankafschrift. Die gast was welliswaar op de fiets, maar het is dus mogelijk dat iemand anders met een busje komt afleveren?

Bol.com is zo betrouwbaar niet, komt vaak voor dat ze opeens melden dat de voorraad niet toereikend is ofzo.

Waarom ga je niet naar de mediamarkt? PS3pakket; GTA plus PS3 voor 435 E!

Even duur als bij Bol.com. Ik heb gister al betaald via Internet, dus ga ervan uit dat ze gewoon leveren. De dichtbijzijnste Mediamarkt ligt zo'n 24 km hier vandaan. In een vreselijk winelcentrum, in een vreselijk dorpje.

En volgens mijn moeder heeft zij een mail ontvangen dat de besteling volltooid is, en dat deze binnen 24 uur zal worden geleverd.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat wel nog handig is bij bol.com:

In je bestlling staat een nummer die je kan gebruiken bij TNt Track & Trace om je pakket te volgen. Dus als je in je bestellingsmail even naar het juiste nummer zoekt en dat hier intypt, dan zie je precies waar je GTA zich bevindt. ;)

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

Wat wel nog handig is bij bol.com:

In je bestlling staat een nummer die je kan gebruiken bij TNt Track & Trace om je pakket te volgen. Dus als je in je bestellingsmail even naar het juiste nummer zoekt en dat hier intypt, dan zie je precies waar je GTA zich bevindt. ;)

Offtopic: Respect voor iedereen die hier serieus op ingaat! :dans: Wat een gare vraag... Sorry Penny, je kan ook ff bellen natuurlijk?!

Ontopic: Volg de aanwijzingen in dit topic, en je zal verlicht zijn! :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat wel nog handig is bij bol.com:

In je bestlling staat een nummer die je kan gebruiken bij TNt Track & Trace om je pakket te volgen. Dus als je in je bestellingsmail even naar het juiste nummer zoekt en dat hier intypt, dan zie je precies waar je GTA zich bevindt. ;)

Offtopic: Respect voor iedereen die hier serieus op ingaat! :dans: Wat een gare vraag... Sorry Penny, je kan ook ff bellen natuurlijk?!

Ontopic: Volg de aanwijzingen in dit topic, en je zal verlicht zijn! :schater:

Maar fijn dat jij het allemaal zo serieus inziet dan ^_^ . Waren we allemaal maar zo helder als jij :Y

Je kunt niet 'zomaar ff bellen', aangezien mijn telefoon niet werkt op dit moment. Leuk dat je mee denkt, maar ik had ietsdergelijks al overwogen. Vandaar dat ik het ook aan jullie vraag. Ik vind het belangrijk om te weten zodat ik weet in wat voor sfeer ik dalijk naar het werk ga. En tevens om te zien hoe en wanneer ik dit weekend moet werken. Stel dat de levertijd -toegegeven- altijd later is dan op de site staat, kan ik mijn tijden aanpassen. Dus vandaar de vraag.

Dus je zou je behulpzaamheid de volgende keer wat dieper uit het potje kunnen schrapen, daar hebben ze van die rubberen spatels voor, erg handig al zeg ik het zelf. Of gewoon niet reageren, want nu ben ik wéér 5 minuten verder, omdat ik het niet kan laten in te gaan op dergelijke posts zoals jij deze maakte.

Link to comment
Delen op andere websites

Dus je zou je behulpzaamheid de volgende keer wat dieper uit het potje kunnen schrapen, daar hebben ze van die rubberen spatels voor, erg handig al zeg ik het zelf. Of gewoon niet reageren, want nu ben ik wéér 5 minuten verder, omdat ik het niet kan laten in te gaan op dergelijke posts zoals jij deze maakte.

Ik ben blij om eenzelfde droogkloot[/font] te ontmoeten als ikzelf! :dans:

Maar excuses, nu even serieus ik ging er niet vanuit dat iemand zonder telefoon zou zitten anno 2008, raar eigenlijk hoe je er vanuit gaat dat iedereen mobiel is en blijft! Dat geeft stof tot meditatie en zelfreflectie. Ik weet hoe het voelt om een onregelmatige baan te hebben, dus in dat opzicht alle begrip. Om dergelijke sfeer te voorkomen (want ik kan er ook niet zo best tegen) ga ik zelf altijd naar de winkel voor mijn hardware, dan weet ik gelijk wat ik koop en belangrijker, ik heb het in handen en ik zie dus wat ik koop. Dat is mijn tip voor je, heb die extra euro's ervoor over.

Ik heb zelf twee slechte ervaringen met online bestellen, één keer dat de verpakking naar zijn grootje was en één keer dat ook de door mij bestelde dvd's in gruzelementen lagen.. Het wordt wel weer opgelost tzt, maar het duurt weer weken extra wachten, inderdaad je denk het al, terwijl je al 24 tot 36 uur bbij dde bel hebt zitten wachten, bij wijze van! :duh:

Succes met het wachten, en neem mijn tip ter harte! :tu:

Edit: Nu zie ik het, dezelfde Penny als van het topic met dé grote vraag! Dan wist je toch wel dat ik best serieus kan zijn? :D Ey, met zo'n complete voorbereiding als je daar hebt laten zien, groot gelijk dat je vol spanning zit te wachten idd! Mag ik de eerste zijn die je vast veel plezier wenst in Liberty City? Dan bij deze!

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...