Fiegel5 Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Je moet geluk hebben wil je hem vandaag nog hebben, de normale post is al geweest. En ik denk zelf persoonlijk niet dat ze dan NOG eens komen. Maar dat zegt mijn voorgevoel. En ah, het is maar een dag Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 23 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 (bewerkt) Je moet geluk hebben wil je hem vandaag nog hebben, de normale post is al geweest. En ik denk zelf persoonlijk niet dat ze dan NOG eens komen. Maar dat zegt mijn voorgevoel. En ah, het is maar een dag Ik ga ervan uit dat ze hem morgen leveren. Zoals ik al dacht is hij nog niet geleverd vandaag. Hij is 4 minuten geleden geleverd Heb ik vanacht wat te doen Bewerkt: 23 mei 2008 door Pennywise The Clown Reageren
delano08 Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 TNT is een uurtje geleden langs geweest met een foldertje en een bankafschrift. Die gast was welliswaar op de fiets, maar het is dus mogelijk dat iemand anders met een busje komt afleveren? Ik heb hem zelf samen met een Xbox bij Dynabyte besteld en ze kwamen met een busje. Het lijkt me gek dat ze je PS3 komen brengen met de fiets of dat ze zelfs lopend komen. Ga dus maar uit van een busje en als het zo is dat ze door omstandigheden je huis niet kunnen vinden of iets dergelijks, dan kan je het bij het bij het postkantoor op komen halen. Gewoon een beetje geduld. Ik heb al vanaf 29 April gedult En het probleem is dat ik tot Maandag moet wachten, indien ze hem vandaag niet leveren. Of kan ik hem daadwerkelijk bij het postkantoor op komen halen het weekend? op zaterdag rijd de tnt ook nog rond met de bus en volgens mij zijn de meeste postkantoren op zaterdagochtend ook nog open Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.