Jump to content

GTA4 online besteld - hoe lang wachten?


Pennywise The Clown

Recommended Posts

Je moet geluk hebben wil je hem vandaag nog hebben, de normale post is al geweest. En ik denk zelf persoonlijk niet dat ze dan NOG eens komen. Maar dat zegt mijn voorgevoel. En ah, het is maar een dag :koffie:

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet geluk hebben wil je hem vandaag nog hebben, de normale post is al geweest. En ik denk zelf persoonlijk niet dat ze dan NOG eens komen. Maar dat zegt mijn voorgevoel. En ah, het is maar een dag :koffie:

Ik ga ervan uit dat ze hem morgen leveren. Zoals ik al dacht is hij nog niet geleverd vandaag.

Hij is 4 minuten geleden geleverd :D:tu: Heb ik vanacht wat te doen ^_^:dans:

Bewerkt: door Pennywise The Clown
Link to comment
Delen op andere websites

TNT is een uurtje geleden langs geweest met een foldertje en een bankafschrift. Die gast was welliswaar op de fiets, maar het is dus mogelijk dat iemand anders met een busje komt afleveren?

Ik heb hem zelf samen met een Xbox bij Dynabyte besteld en ze kwamen met een busje. Het lijkt me gek dat ze je PS3 komen brengen met de fiets of dat ze zelfs lopend komen. Ga dus maar uit van een busje en als het zo is dat ze door omstandigheden je huis niet kunnen vinden of iets dergelijks, dan kan je het bij het bij het postkantoor op komen halen. Gewoon een beetje geduld.

Ik heb al vanaf 29 April gedult :7 En het probleem is dat ik tot Maandag moet wachten, indien ze hem vandaag niet leveren. Of kan ik hem daadwerkelijk bij het postkantoor op komen halen het weekend?

op zaterdag rijd de tnt ook nog rond met de bus en volgens mij zijn de meeste postkantoren op zaterdagochtend ook nog open

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...