p e elian Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 hoe klap ik een landingsgestel in? Reageren
Farid. Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 met de PC: 2 met de PS2: R3 of L3 Farid Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Dat hangt er wel heel erg vanaf of je het spel op de PC, PS2 of XBOX speelt. Sowieso staan dit soort dingen vermeld in het boekje van het spel wat je automatisch krijgt als je het spel koopt. Op wikigta kan je iig voor de PC en PS2 de besturingen >hier< vinden (kijk bij 'Hydra'). Succes Reageren
.Senne Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 (bewerkt) voor op de pc: (bij mij, en bij nog enkelen op dit forum) wilt de '2' toets op het NUM klavier niet werken, en doet de '+' het wel. ps. ik heb niet aan me instellingen zitten klooien, die staan nog altijd op default, maar toch is het de + toets. greetz_ EDIT @ hieronder: die '2' boven de 'w' op querty toetsenbord, of 'z' op een azerty werkt ook niet. bij mij enkel de '+' op het NUM klavier. Bewerkt: 24 mei 2008 door senneken Reageren
Donwell Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Je moet ook niet de '2' op het Numpad gebruiken, maar de '2' boven de 'W' (op een QWERTY-toetsenbord). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.