Borrytos Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2008 Ik zag dat er 2 flying rats waren op het statue op happiness en ik zag filmpje dat je erin kan,hoe kan je erin(het beeld zelf) heb al met chopper geprobeert erop te landen of erop te springen maar val er telkens af Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ScarPacino Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2008 Ik zag dat er 2 flying rats waren op het statue op happiness en ik zag filmpje dat je erin kan,hoe kan je erin(het beeld zelf) heb al met chopper geprobeert erop te landen of erop te springen maar val er telkens af Sniper mischien? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Borrytos Geplaatst: 23 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2008 Ik ze zo niet rakenxD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2008 Ik zag dat er 2 flying rats waren op het statue op happiness en ik zag filmpje dat je erin kan,hoe kan je erin(het beeld zelf) heb al met chopper geprobeert erop te landen of erop te springen maar val er telkens af Jouw manier is de enigste mogelijkheid. Het vergt wel wat handigheid natuurlijk. Ik zelf denk dat je het beste bij de hoeken kan gaan proberen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2008 Het moet inderdaad zo. Neem wel een HelitourHelikopter want die heeft kortere wieken dan alle andere helikopters en dan zou het makkelijker moeten zijn om erop te komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HoutwormNL Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2008 ja de helicopter gebruik sixaxis werkt wle goed daarmee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2008 Met een helikopter op het Statue of Hapiness landen is inderdaad niet zo makkelijk, maar het moet wel te doen zijn. Ook kan je eens proberen om de Flying Rats met een RPG te raken, dat lijkt me makkelijker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.