Jump to content

de antwoord op de vraag:maakt gta iv de ps3 kapot?


samin00

Recommended Posts

Nou noem maar een paar Xbox 360 fouten op zou ik zeggen.. ;)

RROD? Iemand? Gast, het is gewoon zo. De Xbox heef super veel mankementen gehad, en nog steeds een paar.

Ja klopt, een bekende. Maar wat zijn die andere 'super veel fouten'?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dvt

    5

  • HoutwormNL

    4

  • ASPHALT

    3

  • GTA Haas

    3

Top Posters In This Topic

Waar heb ik "super veel fouten" gezegd? :? Ik heb gezegd de Xbox er meer heeft dan de PS3. Snelle oververhitting, systeemcrashes en lawaaiige fans. De dingen als de krassen zijn er grotendeels uit, dat bedoelde ik met de mankementen welke eerst zoveel voorkwamen.

Het is gewoon een feit dat er meer chrashes van Xbox'en zijn dan van PS3's, daar doe je niets aan.

@ Hieronder: En wat heeft dat met mankementen te maken? Dat ligt aan IV, de wereld stopt niet bij IV. Bovendien is dit door een fanboy geplaatst, en is 640p helemaal niet erg. Is niet meteen minder mooi hoor.. Komt overigens ook door de Xbox versie, welke geen pure Full HD aankan.

Link to comment
Delen op andere websites

OK. Je zei mankementen, fouten.. Lijkt op elkaar.. Verkeerd begrepen dan. :D

Maar systeemcrashes komen bijna nooit voor hoor.. Nooit van gehoord. Of het is ook al verholpen.

En waarom draait de PS3 versie maar op 640P en de 360 versie gewoon op 720P? En waarom is de PS3 versie achter geraakt op het ontwikkelingsschema?

> Google Search: gta iv playstation 3 640p

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Nou noem maar een paar Xbox 360 fouten op zou ik zeggen.. ;)

RROD? Iemand? Gast, het is gewoon zo. De Xbox heef super veel mankementen gehad, en nog steeds een paar.

ben ik met je eens man en gta op de ps3 is gewoon erg mooi bij mij werk het ook echt perfect het spel is nu al meer dan 6miljoen keer over de toonbank gegaan uiteraat voor de ps3 en de xbox laten we zeggen dat 100 000 consols kapot zijn gegaan door het spel zowel ps3 als de 360 waar hebben we het dan nog over zijn er dus 5.9 miljoen wel goed en de 1 ne kiest voor de ps3 en de andere voor de x box lekker belangrijk mij voor keur naar de ps3 met de juiste tv is een helegoeie combi weet ik

Link to comment
Delen op andere websites

stomme fanboys hier het gaat er toch om dat je kan spelen of neit dan? beide consoles hebben min en pluspunten heb ze allebij alleen x box kapot:(

wel jammer want nu ligt gta 4 voor x box daar maar een beetje

dus kocht ik maar ps3 met gta je ziet bijna geen verschil als ze de console zouden verstoppen en de menus hetzelfde zouden maken zou je neit weten waar je op speelde

dus wat lult iedereen elke fucking generatie weer die bla bla is beter bla bla hou nou fucking een keertje op met dat gezeik word er stront en stront ziek van al die stomme fanboys

playstation heeft mooiere explosies gratis internet en true hd veel popups echt irritant als je een wapen uitzoekt

xbox heeft beter internet betere kwaliteit als je allebijde hd ready speelt wel crashes als het te druk wordt bvd met explosies

en zoals ik eerder al zij

QUOTE(XXL-GTA @ 23 May 2008, 17:06:08) *

aah, de antwoord

geniaal:P

maar dit is ******** ps3s zijn echt een stukje techniek er mag niks aan markeren en fabrieken maken nog wel es fouten et is een krachtige spelcomputer er zijn niet veel bedrijven met die technologie het is nieuw voor sony ik vind het wel begrijpelijk maar jammer dat ze dan niet even nog een paar weekjes konden wachten met de release van HET blij.gif sony playstation 3 om dat probleem op te lossen vind ik wel jammer maar ze hadden ook grote druk van hun concurrenten

ook al is het maar 0,092 % van alle playstations is het toch een grote fout

ik heb dit al eerder gemeld in een ander onderwerp maar hetzelfde onderwerp:p shit:P snap et maar

spellen maken consoles neit kapot geen gta 4 geen commander keen

het ligt aan de consoles aan de bedrijven die onder grote druk presteren

niet aan de spellen

et ligt aan een fabrieksfout dat had je met elk spel kunnne hebben en ja ook met commander keen:P

DUS GTA MAAKT GEEN CONSOLES KAPOT GA NAAR EEN SONY SERVICE CENTER EN LAAT DAT DING MAKEN

edit:

gta IV is geen 630 p of 640 p maar staat achterop het hoesje 720 p / 1080i / 1080 p

ff naar beneden kijken bij x box 360 ook hetzelfde precies hetzelfde

voordeel x box downloadbare content

voordeel PS3 sixaxis bewegingsdetectie

EDIT: sorry voor het taalgebruik maar het moet erin

Bewerkt: door Houtworm1990
Link to comment
Delen op andere websites

Nou noem maar een paar Xbox 360 fouten op zou ik zeggen.. ;)

RROD? Iemand? Gast, het is gewoon zo. De Xbox heef super veel mankementen gehad, en nog steeds een paar.

Ikkuhhh, en heb nu de drive kapot, veel mankementen aan de drives als je zo ziet, bij sommige is de motortje die de cd aanspint halfgaar, bij sommige de lens, en bij sommige is het elastiekje vuil waardoor het laatje niet open gaat. :7

RROD, grootste blunder van M$, en zo makkelijk te repareren, en toch lukt hun het niet om hem te maken.

En nog iets wat ik niet snap, ze zetten er een drive in, en daarna brengen ze een HD-dvd speler uit, waar je 200 euro voor moet neer dokken, en nu willen ze een Bluray dvd uitbrengen, en ze willen ook al een soort wii-mote voor de X360 uitbrengen.

Niet dat ze eerst een fatsoenlijke X360 uitbrengen zonder fouten, of zelden, maar nee, ze gaan door op de accesoires.

En, dat GTA 4 de drives slopen komt omdat 1/3de verkeerd gebrand is, heb ik gelezen.

GReetz

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb GTA IV op de Xbox360 maar ik heb de hele tijd dat ik gespeeld heb geen Overhitting of Systeemcrashes gehad of andere dergelijke dingen,ik heb nog geen Bugs of Glitches tegengekomen. Maar als ik die wel tegenkom dan zal ik dat wel zeggen hoor :Y maar ik ga laterzzzz.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat al die commotie over GTA IV en kapotte PS3's gewoon onzin is. Het komt denk ik gewoon omdat men te lang, non-stop, het spel speelt en dat daardoor de PS3 overhit raakt (hij wordt snel warm) en uiteindelijk crasht. Toch hoop ik dat alles goed komt met je PS3.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat al die commotie over GTA IV en kapotte PS3's gewoon onzin is. Het komt denk ik gewoon omdat men te lang, non-stop, het spel speelt en dat daardoor de PS3 overhit raakt (hij wordt snel warm) en uiteindelijk crasht. Toch hoop ik dat alles goed komt met je PS3.

Het is al goed gekomen er is al een patch voor GTA IV op de PS3 een paar keer op driehoekje drukken en dan komt alles in orde ;)

Link to comment
Delen op andere websites

die patch heeft hier niks mee te maken dat is voor multiplayer

als je playstation warm wordt moet je hem overeind zetten dan wordt hij niet warmer dan een ps2

de spellen zijn niet verkeerd gebrand want het is gewoon hetzelfde spel

het ligt aan de console niet aan het spel

Link to comment
Delen op andere websites

genoeg fanboy gedrag nu verder gaan met het onderwerp aubbegrepen?

Hoezo Fanboy gedrag? Houtworm,ik en andere willlen alleen de vraag van de topic starter beantwoorden en ze doet geen Fanboy na! Dus het slaat nergens op om dit reactie te plaatsen ;) . kom we gaan weer Back on topic :)

Link to comment
Delen op andere websites

OK. Je zei mankementen, fouten.. Lijkt op elkaar.. Verkeerd begrepen dan. :D

Maar systeemcrashes komen bijna nooit voor hoor.. Nooit van gehoord. Of het is ook al verholpen.

En waarom draait de PS3 versie maar op 640P en de 360 versie gewoon op 720P? En waarom is de PS3 versie achter geraakt op het ontwikkelingsschema?

> Google Search: gta iv playstation 3 640p

Sorry als dit antwoord er al was: maar GTA IV draait op de PS3 zeker normaal gesproken op 720p, als je televisie dit ondersteund.

Bij mij draait GTA nu zelfs op 1080p..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...