Sjorszzz Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2008 Ik zat net bij mijn stats te kijken en zag dat ik bij het respeckt van Roman nog maar 50% had. Alleen is door mijn verhaallijn keuze Roman wel Wel dood gegaan[/font] En je moet toch alle dates met je vrienden en vriendinnen 100% hebben om de 100% te kunnen halen in de game? Maar omdat dus Romandood is[/font] kan ik niks meer met hem gaan doen. Dus kun je dan ook de 100% niet meer halen? En is dit ook zo bij andere vrienden als er 1 dood gaat en je hebt nog geen 100% dat je die dan niet meer kunt afmaken en dus ook nooit de 100% meer kunt halen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
samin00 Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2008 Ik zat net bij mijn stats te kijken en zag dat ik bij het respeckt van Roman nog maar 50% had.Alleen is door mijn verhaallijn keuze Roman wel Wel dood gegaan[/font] En je moet toch alle dates met je vrienden en vriendinnen 100% hebben om de 100% te kunnen halen in de game? Maar omdat dus Romandood is[/font] kan ik niks meer met hem gaan doen. Dus kun je dan ook de 100% niet meer halen? En is dit ook zo bij andere vrienden als er 1 dood gaat en je hebt nog geen 100% dat je die dan niet meer kunt afmaken en dus ook nooit de 100% meer kunt halen? je hoeft niet 100% respect te hebben je hoeft alleen zijn special abillyti 1 keer te hebben geunclockt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2008 Roman en Dwayne zijn van die eis uitgesloten, omdat deze in de verhaallijn dood[/font] kunnen gaan. Je hoeft je dus geen zorgen te maken. {Edit} En zoals samin00 hierboven zegt, hoef je inderdaad alleen de special ability één keer te hebben geunlockt. Dit geldt dus echter, zoals ik al zei, niet voor Roman en Dwayne. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 23 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2008 Aha oke bedankt voor de info. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.