Jump to content

Huis wat ik niet kan kopen

Recommended Posts

Geplaatst:

hee,,

ik speel San Andreas op de PS2 en er is een huis in San Fierro wat ongeveer tegenover je garage ligt in Doherty wat ik niet kan kopen..

weet iemand waarom dit? is ik heb wel alle missies al gehaald op die van Zero na.

p.s boven de ingang van het huis staat "Wang Cars" en de deur is gewoon open!

Geplaatst:

Dat is niet echt een huis, het is eigenlijk een garage. Dat zou je normaal gezien na een tijdje moeten kunnen kopen als je de storyline gewoon volgt. De Zero missies hebben er niets mee te maken. Ik denk dat de eerste missie van deze garage is dat je een paar auto's moet gaan stelen door de bestuurders bang te maken.

Geplaatst: (bewerkt)
hee,,

ik speel San Andreas op de PS2 en er is een huis in San Fierro wat ongeveer tegenover je garage ligt in Doherty wat ik niet kan kopen..

weet iemand waarom dit? is ik heb wel alle missies al gehaald op die van Zero na.

p.s boven de ingang van het huis staat "Wang Cars" en de deur is gewoon open!

Dat is niet echt een huis, meer een onderneming. Er staat inderdaad een huisjes icoon maar als je goed kijkt een ander soort als dat je gewend ben. Om dit te kunnen kopen moet je de dryving school hebben gehaald en de missie 'Yay Ka Boom-Boom' hebben voltooid. Zodra je deze hebt krijg je verschillende missies die met Wang Cars te maken hebben en kun je aan de slag. Voor meer informatie raad ik je aan even hier te kijken. Op WikiGTA staat overigens veel meer over San Andreas. Succes!

Bewerkt: door Jay;
Geplaatst:

Hallo,

Misschien is het je opgevallen, dat Wang Cars er iets anders uitziet dan de meeste huizen. Het is namelijk geen huis, maar een bedrijf. Echter, in tegenstelling tot de huizen In San Fierro, kun je die nog niet meteen kopen. Je zult namelijk eerst bepaalde missie moeten voltooien, waaronder de Rijschool. De rijschool zal beschikbaar worden na de missie Deconstruction. Hierna krijg je een telefoontje van Jethro met het advies de rijschool eens te bezoeken. Als je deze en de missie Yay Ka-Boom-Boom voltooid hebt is het mogelijk Wang Cars, oftewel een autoshowroom te kopen, en komen er nieuwe missies vrij. Overigens zijn dit zij-missies die je niet hoeft te voltooien voor de verhaallijn (maar wel voor de 100% natuurlijk).

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Geplaatst: (bewerkt)

Je krijgt een telefoontje van een ventje dat er een garage/showroom vrijstaat en dat CJ ffies moet gaan kijken om ze bedrijfje een beetje uit te breiden.

Dan koop je het dus als je er bent geweest. (toen wassie namelijk groen)

Dan moet je gewoon bij de garage tegenover het station verdergaan met de missies en zo krijg je er telkens een auto bij in de Wangcars garage/showroom.

Uit eindelijk na lle missies voltooid te hebben (dacht 3 of 4) veranderd het gebouw in een asset en heb je het gebouw bemachtigd en is het van jouw met een assetwaar je telkens geld kunt halen.

EDIT: of heb ik nou te veel verteld... :sst:

Bewerkt: door joppie
Geplaatst:
Spreek Wang Cars eens hardop uit...Wankers?

Misschien een EE ofzo?

is al vrij lang bekend, kijk maar in easter egg topic, all1 is het niet echt de moeite om 34 blz ofzo te doorbladeren, maar het staat daarin genoteerd, ben er zeker van. ^_^

greetz_ :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...