Jump to content

Iemand ooit gezien?

Recommended Posts

Geplaatst:

Soms zie ik 4 á 5 motors achter elkaar rijden. Ze rijden precies achter elkaar, en volgen elkaar de heletijd. Als je er eentje beukt, gaat die ergens anders heen.

Wat moet dat zijn ? Een motorclub, ofzo? :puh:

Later

Geplaatst:

Dat zie ik soms ok, maar dat is gewoon toeval dat ze zo achter elkaar rijden.

Het is altijd wel een grappig gezicht.

Geplaatst:

In Vice City had je al verschillende 'groepen' bikers, welke elkaar volgden. Ikzelf heb ze nog niet zoveel gezien in San Andreas, maar het is inderdaad mogelijk dat er weer van die bikers rondrijden. Dit is als het ware zo geprogrammeerd dat ze elkaar de hele tijd volgen. Wordt er ééntje uit de baan gehaald, dan zal die waarschijnlijk inderdaad de andere kant oprijden.

Hoe het systeem precies in elkaar zit weet ik niet, maar dit is wat ik vermoed en ook het meest logische is. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Het is zo dat eens je een bepaalde auto ziet, deze ineens veel meer te zien zal zijn. Dat kan dus ook een reden zijn waarom die moto's achter elkaar reden.

Ik heb zo ook al eens 3 Perennials achter elkaar zien rijden.

@hieronder, wat zeg ik nu net :duh:

Bewerkt: door tjoef
Geplaatst:

Ik heb ook één keer wel 7 bikers achter elkaar zien rijden en dat is me verder ook nooit gebeurd. En als je bijvoorbeeld in een auto zit kom je meestal wel meer van dezelfde auto's tegen.

Geplaatst:
Het is ook zo dat als je bijv in een turismo rijd dat je veel andere turismo's tegen komt

Dat bedoel ik niet

Geplaatst:
Het is ook zo dat als je bijv in een turismo rijd dat je veel andere turismo's tegen komt

Dat bedoel ik niet

wat dan???

Geplaatst:
Soms zie ik 4 á 5 motors achter elkaar rijden. Ze rijden precies achter elkaar, en volgen elkaar de heletijd. Als je er eentje beukt, gaat die ergens anders heen.

Wat moet dat zijn ? Een motorclub, ofzo? :puh:

Later

Dat is inderdaad gewoon toeval dat ze achter elkaar rijden ...

ik kom ze ook wel eens tegen.

Geplaatst:

Ik heb een keer 6 Perennials achter elkaar zien rijden.

Dit komt wel vaker voor.

Rijd jij in een Greenwood,zul je heel veel Greenwoods zien rijden.

Rijd je in een Sentinel,zul je er daarvan veel zien rijden.

Geplaatst:

Als motorrijders apart van elkaar rijden, staan ze bijvoorbeeld bij een stoplicht achter elkaar in een rij, en als je ze volgt gaan ze na een tijdje uit elkaar. Bij groepen motorrijders, rijden ze dicht bij elkaar en volgen ze elkaar altijd.

Dit staat dus los van het feit dat dezelfde soorten voertuigen bij elkaar staan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...