NandroDavids Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Zojuist zag ik in IV: General een topic met de vraag of GTA IV nog 100 % uit te spelen is na een bepaalde keuze van je. Nu vraag ik me af: Bestaat er geen enkele mogelijkheid om de 100 % niet te kunnen bereiken? Dus zoals in GTA III bijvoorbeeld, waar je na het vermoorden van Kenji Kasen het spel niet meer 100 % kunt uitspelen als je nog niet al zijn missies hebt gedaan. Is dat in IV ook het geval, of kan ik gewoon allerlei keuzes maken zónder me druk te maken om de 100 %? Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 je kan keuzes maken wat je wil alleen sommige cheats beinvloeden de 100% of blokt archiefments Reageren
gta dylan Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 niets beinvloed je 100% van die cheats weet ik het niet Reageren
IV trailer Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Theoretisch gezien niet. Practisch gezien kan er natuurlijk altijd nog een foutje opduiken. Zoveel mensen zijn er volgens mij nog niet de de 100% hebben. Reageren
FerryN Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 niets beinvloed je 100%van die cheats weet ik het niet Zover ik weet, kan je ook na het cheaten de 100% halen, maar bij de X360 heb je kans dat je sommige achievements niet meer kan krijgen. Als je toch cheats hebt gebruikt die sommige achievements blokkeren en hebt gesaved, heb je nog een keuze als je die achievements toch wilt krijgen, namelijk je savegame verwijderen en opnieuw beginnen. Een tweede savegame heeft geen zin zover ik weet. Ontopic, de keuzes die je moet maken, beinvloeden niet je 100%, wel sommige dingen van de gameplay, dus daar moet je wel goed over nadenken. Greetz Reageren
.Sharingan Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Nu je het zegt, hoe verwijder je savegames (360) Reageren
denven Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Nu je het zegt, hoe verwijder je savegames (360) niet waarschijnlijk of schijf formateren in settings van console Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Niet helemaal waar want je hebt ook alle speciale mogelijkheden nodig van je vrienden voor de 100%. En als je een vriend dood rijd of schiet perongeluk en je saved daarna dan kan je van die vriend/vriendin niet meer de speciale optie halen. En dus ook niet meer de 100%. Tenzij je van je vriend/vriendin al die speciale optie hebt gehaald en gaat daarna dood. Maar het is dus mogelijk dat je de 100% niet meer kunt halen volgens mij. Reageren
FerryN Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Nu je het zegt, hoe verwijder je savegames (360) niet waarschijnlijk of schijf formateren in settings van console Heel simpel, ga naar System,dan naar Memory,dan selecteer je je hardeschijf/memortcard en dan Games, dan pak je GTA IV, en dan zie je je savedgame staan,dan druk je erop, met A/groen, en dan druk je op Delete, dan zou je savegame weg moeten zijn. Met die achievements weet ik niet zeker he, dit was wel bij Saints Row het geval. Greetz Ps, 600ste bericht. Reageren
Think Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Niet helemaal waar want je hebt ook alle speciale mogelijkheden nodig van je vrienden voor de 100%.En als je een vriend dood rijd of schiet perongeluk en je saved daarna dan kan je van die vriend/vriendin niet meer de speciale optie halen. En dus ook niet meer de 100%. Tenzij je van je vriend/vriendin al die speciale optie hebt gehaald en gaat daarna dood. Maar het is dus mogelijk dat je de 100% niet meer kunt halen volgens mij. Je vriend gaat niet dood. hij geraakt alleen maar gewond maar dan moet je hem daarna weer gaan afhalen in het ziekenhuis. Ik heb ze nog niet doodgeschoten, wel al omver gereden en door er constant over elkaar te vallen als je dronken bent Reageren
lumpstur Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Komt er ook een keer voor dat Michelle word vermoord? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.