tom Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 als je de taxi neemt naar (ongeveer) de volgende lokatie val je door de grong en maak je een aantal salto's etc(try it out). lokatie ps:weet niet zeker of dit de juiste topic is ,indien niet verplaats het maar Reageren
OG-J Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Dit hoort wel in "Clitches & Bugs" in GTA IV General => http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=73793 Reageren
Gta Bram Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Ik ga hem zo eens uit proberen Reageren
Die Hard Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 (bewerkt) Dan val je door de grond en maak je een aantal salto's? Wat gebeurd er dan na een tijdje als je door de grond bent gevallen? Edit; Dit hoort denk ik meer in het Glitches & Bugs topic. Aangezien dit volgens mij gewoon een bug is, want als je door de grond valt denk ik niet dat het expres door Rockstar in GTA: IV is gezet. Bewerkt: 26 augustus 2008 door Die Hard Reageren
GTAIVOwns Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Mm.... Volgensmij is het een fout in jouw PS3 of xbox want bij mij gebeurt er niks Reageren
Gta Bram Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Dan val je door de grond en maak je een aantal salto's? Wat gebeurd er dan na een tijdje als je door de grond bent gevallen? Edit; Dit hoort denk ik meer in het Glitches & Bugs topic. Aangezien dit volgens mij gewoon een bug is, want als je door de grond valt denk ik niet dat het expres door Rockstar in GTA: IV is gezet. Niet dus, want hij bestaat niet als je t mij vraagt, heel vaak geprobeerd maar geen resultaat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.